Менеджер з комунікацій (PR-менеджер)
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).
Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- реалізація завдань комунікаційної складової Проекту;
- розробка та реалізація медіа плану Проекту;
- виконання функцій прес-секретаря та речника;
- інформаційний та медіа супровід Проекту;
- робота зі ЗМІ, формування медіа пулу Проекту;
- організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
- підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
- організація коментарів та інтерв’ю експертів Проекту для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
- підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів Проекту: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
- супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність Проекту;
- координація телевізійної складової Проекту;
- здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
- моніторинг висвітлення діяльності Проекту у ЗМІ;
- робота в соціальних мережах та з сайтом АМУ.
Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)
- вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
- досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
- досконале знання української ділової мови;
- відмінні навички письмового та усного спілкування;
- навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
- вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
- комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
- ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
- комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
- вміння працювати в команді;
- вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00 12 вересня 2016 року на адресу електронної пошти [email protected].
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана вартість оплати праці за годину робочого часу.
Прохання додати рекомендаційні листи або ПІБ та контакти осіб, які можуть підтвердити вашу компетентність та фаховість.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише кандидатам, відібраним для проведення телефонної співбесіди. Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 12 вересня 2016 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].