Набір у команду проекту для піарників!
ЗАВЕРШЕНО
Ви молодий фахівець із паблік рилейшнз та бажаєте використати свої знання та навички на практиці, отримати досвід проектного менеджменту, роботі у команді та долучитися до унікального масштабного проекту? Дайте “вгадаю” – вам гостро бракує “тусовки” однодумців та крутих проектів саме за вашим фахом? Час змінюється. І розвиток подій також.
Нарешті проект для піар-фахівців і за участі піар-фахівців (який саме – поки не розкриваються усі карти), що є новим та не має аналогів у країні. Проект спрямований на:
– створення взаємного внеску у розвиток PR-дискурсу України (як локально, так і масштабно) та потенційно за її межами;
– розширення ролі PR та видів діяльності, що охоплюють PR-специфіку;
– виведення PR-індустрії на новий масштаб в Україні (як локально, так і масштабно) та потенційно за її межами.
Цілі проекту:
– розвиток сучасної двоступеневої моделі PR, яка буде обов`язковою ланкою у win-win-взаєминах;
– апробація та впровадження нових неформальних методів роботи з PR та дослідження PR-галузі;
– розвиток взаємозв`язків PR з іншими сферами життя;
– залучення молодих PR-фахівців до більш глубокого, вдумливого, відповідального, компетентного ставлення до роботи у PR-сфері;
– розвиток у молодих PR-спеціалістів нових необхідних навичок, необхідних для сучасної PR-діяльності;
– обмін досвідом, нетворкінг;
– апробація сучасних методів PR шляхом реалізації унікальних PR-проектів молодими фахівцями;
– доказ ефективності сучасних методів двостороннього PR та їх позитивний вплив на суспільне життя та її різноманітні сфери (культура, економіка, освіта, політика і т.д.);
– поширення демократичних та культурних цінностей у суспільстві;
– розвиток конкурентоспроможного ринку українських PR-фахівців;
– розвиток партнерських відносин із юридичними (ЗМК, ПП, НУО і т.п.) та фізичними особами.
ЦА програми: молоді PR-фахівці (допускаються варіанти громадськості, що закінчила або навчається на курсі, яка межує своєю діяльністю з PR (реклама, журналістика, соціологія, політологія, менеджмент і т.п.), але має досвід діяльності не менше року у PR-сфері та відчутні результати і професійні кейси.
Чекатиму на всіх, хто:
– палає бажанням взяти участь у проекті
– є відповідальним
– молодий PR-фахівець (до 35 років)
– має досвід роботи у сфері зв`язків з громадськістю
– хто щиро любить і розуміє свою професію
– у кого багато ідей та готовність їх втюлювати
Сміливо звертайтеся: [email protected]