Якість послуг, що надаються закладами охорони здоров’я Полтави залишає бажати кращого
Волонтери Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» провели соціологічне опитування: «Чи зручно вам здавати аналізи у закладах охорони здоров’я ...
Додано:
socium.pl
Волонтери Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» провели соціологічне опитування: «Чи зручно вам здавати аналізи у закладах охорони здоров’я Полтави?».
Перший заступник директора Полтавської обласної благодійної організації «Асоціація паліативної та хоспісної допомоги» Андрій Олєйніков зазначив, що процедура здачі аналізів не повинна спричиняти ніяких незручностей, а тим більше займати багато часу та викликати ряд негативних асоціацій у пацієнтів. Це звичайне впровадження принципів системи управління якістю, що є невід’ємною частиною успішної діяльності будь-якої організації.
На жаль, багато років, заклади охорони здоров’я міста Полтави не можуть похвалитися досягненнями в цьому питанні. Відсутність ініціативи в напрямку впровадження принципів системи управління якістю в закладах охорони здоров’я Полтави є несумісним із таким поняттям, як якість послуг, а якщо вона відсутня, то це постійні проблеми та незручності для пацієнтів.
Андрій Володимирович повідомив, що в даному опитуванні взяли участь 400 пересічних громадян міста Полтави, віком від 20 до 50 років, які відповіли на зазначені запитання та висловили своє бачення щодо порушених питань.
Результати опитування:
На запитання: «Чи подобається вам здавати аналізи в закладах охорони здоров’я Полтави?»
- Так – 3;
- Ні – 397.
На запитання: «Чи вважаєте ви цю процедуру якісною та зручною?»
- Ні, не вважаю цю процедуру зручною та якісною – 394:
- Вважаю – 6.
Під час проведення соціологічного опитування, респондентам було роз’яснено, що таке система управління якістю, а також, що за порядок, розвиток та впровадження принципів системи управління якістю відповідає управління охорони здоров’я міськвиконкому, керівництво якого багато років обіймає ці посади, а галузь при цьому не розвивається в умовах сучасного часу.
Найбільше, серед невдоволень, полтавці зазначили:
- під час здачі аналізів, потрібно підніматись на верхні поверхи установ, а це реальна проблема, адже інвалідам, людям похилого віку, просто хворим (із серцево-судинними захворюваннями, астматикам, хворим із температурою та ін.) важко підніматися, а послугами ліфту не завжди можна скористуватись;
- що аналізи, якщо їх є багато, здати швидко є нагальною проблемою;
- ввічливість та тактовність медичного персоналу залишається на низькому рівні;
- потрібно постійно стояти в довгих чергах та багато інших незручностей.
Якщо керівництво управління охорони здоров’я міськвиконкому не здатне за багато років вирішувати нагальні питання, маючи при цьому великий проміжок часу, то таке керівництво не має перебувати на цих посадах. Просто ходити на роботу, отримувати заробітну платню, перерізати червоні стрічки, сидіти на нарадах із поважним виглядом і при цьому гальмувати багато років розвиток галузі не є гідними обов’язками управлінця.
Тому, якщо такі керівники підуть із займаних посад, ніхто про це сумувати не буде, і галузь можливо буде стрімко розвиватись в політиці якості із новим прогресивним та дієвим керівництвом, адже для того, щоб розвивати галузь, не тільки потрібно залучати бюджетні кошти, а й вміння організувати роботу.