Координатор робочої групи з питань реформи земельних відносин

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


USAID
Координатор робочої групи з питань реформи земельних відносин

Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (Агросільрозвиток) шукає координатора робочої групи з питань реформи земельних відносин, що створюється при Міністерстві аграрної політики та продовольства України. Дедлайн для подання резюме – 21 грудня 2016 р.

Міністерство аграрної політики та продовольства України має намір створити робочу групу з питань реформи земельних відносин з метою розробки, координації та управління здійсненням заходів земельної реформи відповідно до пріоритетів концепції розвитку аграрного сектору «3+5», яка базується на основі Стратегії розвитку сільського господарства та сільських територій до 2020.  Зокрема, робоча група з питань реформи земельних відносин координуватиме розробку і реалізацію Плану впровадження земельної реформи 2017-20 (або іншого рамкового документа відповідно до рішень Уряду та Стратегії), визначатиме завдання щодо розробки концепцій та проектів законодавчих і нормативних актів, інструкцій, процедур та інших документів, необхідних для здійснення цього плану, а також надаватиме підтримку та здійснюватиме супровід розроблених нормативних актів у ході процедури розгляду та затвердження їх Урядом або Верховною Радою України.

Робоча група надаватиме також доручення та запити щодо виконання аналітичних досліджень і соціологічних обстежень, необхідних для розробки, моніторингу та оцінки земельної реформи, координуватиме здійснення програми реалізації реформ з основними зацікавленими сторонами, включаючи місцеві органи влади і міжнародних донорів; координуватиме здійснення інформаційної кампанії щодо земельної реформи, а також виконання інших допоміжних функцій у відповідності з ухваленими робочою групою рішеннями. До складу робочої групи ввійдуть, зокрема, народні депутати України, представники центральних органів виконавчої влади, відповідальних за різні функціональні напрямки земельних відносин, професійних асоціацій приватного сектора, а також представники міжнародних фінансових установ, що надають підтримку при впровадженні земельної реформи в Україні.

З метою забезпечення ефективної діяльності робочої групи Мінагрополітики з питань реформи земельних відносин Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (Агросільрозвиток) має намір найняти координатора цієї робочої групи. Відбір здійснюватиметься на конкурсних засадах із залученням представників Мінагрополітики та Проекту ЄС «Підтримка впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики в Україні». Основні обов’язки фахівця та кваліфікаційні вимоги викладені нижче.

Координатор робочої групи з питань  реформи земельних відносин

 Обов’язки:

  • Організація регулярних засідань робочої групи;
  • Розробка щоквартальних планів з реалізації рішень робочої групи та надання звітів про їх виконання, включно із звітами Голові робочої групи, її членам та голові Офісу підтримки реформ, а також перевірка відповідності цих планів положенням концепції розвитку аграрного сектору «3+5», яка базується на основі Єдиної комплексної стратегії та плану дій з розвитку сільського господарства та сільських територій в Україні на 2015-2020 роки;
  • Моніторинг та підтримка виконання рішень робочої групи, в тому числі шляхом надання завдань технічним консультантам з земельних питань щодо розробки проектів нормативно-правових актів;
  • Керівництво технічними консультантами з земельних питань та координація діяльності партнерів, які залучені до впровадження заходів земельної реформи;
  • Участь у заходах робочої групи і надання підтримки у їх організації;
  • Забезпечення зв’язку і координації діяльності робочої групи з Офісом підтримки реформ Міністерства, іншими робочими групами, що створюються Міністерством, та проектами технічної допомоги, які впроваджуються за підтримки донорів;
  • Забезпечення прозорості діяльності робочої групи, включаючи, але не обмежуючись цим, публікацію результатів діяльності, які були затверджені робочою групою, організацію експертних дискусій, круглих столів та інших заходів відповідно до плану кампанії з інформаційної підтримки земельної реформи та Плану впровадження земельної реформи;
  • За потреби – виконання інших завдань, необхідних для реалізації рішень робочої групи і Плану впровадження земельної реформи.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Щонайменше 7 (сім) років професійного досвіду;
  • Не менше ніж 3-річний (сукупно) досвід впровадження проектів;
  • Вища освіта;
  • Мова: вільне володіння українською та англійською мовами;
  • Досвід роботи з органами державної влади та координації діяльності з різними групами зацікавлених сторін;
  • Досвід роботи з управління міжнародними проектами або міжнародними організаціями є бажаним;
  • Знання основних засад земельної реформи та земельних відносин є бажаним.

Період роботи

Координатор робочої групи з питань реформи земельних відносин буде відібраний на конкурсних засадах. Очікується, що з ним буде укладений контракт на 12 місяців (із випробувальним терміном). Поновлення цього контракту на наступний 12-місячний період залежатиме від результативності роботи і прогресу, досягнутого у впровадженні плану роботи робочої групи.

Зацікавлених кандидатів просимо подавати резюме до 21 грудня 2016 р. на адресу: [email protected]. У заголовку листа просимо вказувати назву посади, на яку подається резюме: Координатор робочої групи з питань реформи земельних відносин.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель