Замість додатку про вбиральні, інкубуватиметься сервіс про нерухомість для бізнесу, – «Дані міст»

Стартує інкубація проектів-переможців конкурсу Apps4Cities Challenge. Впродовж двох місяців удосконалюватимуть свої сервіси команди «Відкрита школа», Allmuseums, «Єдина електронна система обліку споживання енергоресурсів» та Geo Mark.

Додано:
Vasylyna Duman

інкубація на Apps4Cities Challenge (1)
Замість додатку про вбиральні, інкубуватиметься сервіс про нерухомість для бізнесу, – «Дані міст»

Стартує інкубація проектів-переможців конкурсу Apps4Cities Challenge. Впродовж двох місяців удосконалюватимуть свої сервіси команди «Відкрита школа», Allmuseums, «Єдина електронна система обліку споживання енергоресурсів» та Geo Mark.

Geo Mark – сервіс про нерухомість для бізнесу: підприємці зможуть проаналізувати різні міські райони на бізнес-привабливість за низкою критеріїв. Розробники з Чернівців. Вони  замінили на інкубації WC-аплікацію «Навпростець».  Автор додатку про громадські вбиральні, Іван Фицик зі Львова, відмовився від інкубації. TechSoup, попри неочікуване рішення автора, виплатить винагороду відповідно до правил Конкурсу. Тому Geo Mark отримали шанс на професійний запуск свого сервісу, але – без преміювання.

Інкубація від Apps4Cities Challenge – це потужна команда менторів, що допоможуть фіналістам зробити свої додатки успішними і працюватимуть разом з учасниками до випуску кінцевого якісного продукту.

Переможці конкурсу отримали нагоду познайомитися і попрацювати разом з вісьмома професіоналами, що допоможуть різнобічно вдосконалити кожен проект.

  • Наталія Власенко

Маркетолог, PR-менеджер. Впродовж останнього року проводить ребрендінг телеканалу ТЕТ в ролі PR-директора. У минулому – автор PR-стратегії для новинних проектів каналу 1+1 (ТСН, Сніданок з 1+1, «Право на владу»,  «Гроші», «Територія обману», «Українські сенсації», «Секретні матеріали», «15 республік»). Також Наталія є автором документальних спецпроектів 1+1. Має досвід з кризової комунікації,  організації неефірних промокампаній. Закінчила Києво-Могилянську академію за спеціальністю «Філологія». Також працювала журналістом у низці видань, прес-секретарем парламентської партії.

  • Андрій Газін

Журналіст даних. Працює у виданні Texty.org.ua. Окрім журналістики даних, займається ще аналітикою. Веде блог textura.in.ua, присвячений інфографіці та візуалізації даних, а також – навчальні програми з аналітики даних та візуалізації для журналістів та громадських організацій. В минулому – голова відділу аналітики та інфографіки у щотижневих журналах “Кореспондент” (2010-2014) та “Новое Время” (2014-2015).

  • Антон Ємельянов

UX-дизайнер в Aimbulance. Це найкраще digital-агентство України-2016 за версією Всеукраїнської рекламної коаліції.  Антон Ємельянов брав участь у розробці корпоративних ресурсів, промо- та продуктових сайтів, системи онлайн- і мобільного банкінгу. Асистент курсу-інтенсиву “UX-дизайн” в Київській академії медіамистецтв (КАМА), над яким працює разом з Володимиром Смирновим.

  • Володимир Смирнов

Design director, Founder at Spiilka Design Büro. UX-консультант, арт-директор проекту Megogo. У минулому –  креативний директор, партнер в агентстві Aimbulance, ux-director в Brainberry. Автор близько 150 веб-проектів і 20 рекламних відео (в іпостасі  ux-, арт- або креативного директора). У ролі креативного директора Aimbulance володар рекламних нагород: Red Dot Awards (3), шорт-лист Cannes Lions, срібло Golden Drumm, золото, срібло і бронза фестивалів КМФР і ММФР. Творець і куратор курсу-інтенсиву “UX-дизайн” в Київській академії медіамистецтв (КАМА). Співрацює з Антоном Ємельяновим. Викладач школи дитячого розвитку iWonder (блок “Креативне мислення”).

  • Олександр Зачешигрива

Директор із розвитку бізнесу ІТ-компаній «De Novo» та координатор напрямку e-Government. Учасник робочої групи з впровадження електронних сервісів у Львові, експерт з маркетингу та впровадження інформаційних систем, сервісів та розвитку B2G, B2B, B2С

  • Мирон Мавко

Інженер, ІТ-менеджер. Працював в аутсорсингових компаніях Eleks та Softserve, а також у стартапі Attendify (Київ-Сан-Франциско).  Зараз є учасником магістерської програми з підприємництва та інновацій у Львівській бізнес-школі. Закінчив курси з ефективної командної роботи, організаційного розвитку, продажу. Має широкий спектр інтересів, зокрема – в підприємництві, менеджменті, історії, психології, педагогіці. Здобув вищу технічну освіту у Львівській політехніці, також – післядипломну освіту з педагогіки.

  • Іван Кіліян

Розробник мобільних додатків: Android SDK, RxJava, Dagger2, Google APIs, Django REST framework

  • Геннадій Кондратенко

Мови програмування Ruby, Ruby on Rails, PHP, Bash, Javascript, jQuery, HTML, CSS, Less, Sass, Bootstrap. Підтримка роботи баз данних MySQl, PostgreSQL, Oracle. Будує автоматизовані систему збору і розпізнавання даних

Нагадаємо, в інкубаційному етапі конкурсу Apps4Cities Challenge беруть участь чотири проекти, трьох з яких обрали журі і одного – інтернет-користувачі на онлайн голосуванні. Це сервіс про дні безкоштовного відвідування музеїв Allmuseums, «Відкрита школа» (дає змогу батькам отримати інформацію про фінансування шкіл, наповненість класів, якість освіти тощо), «Єдина електронна система обліку споживання енергоресурсів» (дає, зокрема, змогу співставляти інформацію в географічному і часовому розрізі) та Geo Mark (сервіс для бізнесу про нерухомість).

Інкубація – фінальний етап конкурсу Apps4Cities Challenge. Після її завершення в Україні з’являться чотири нові міські сервіси, що роблять життя комфортнішим.

Новина на сайті: http://bit.ly/2gLkT1L

_________
Довідково про проект-портал «Дані міст/Apps4Cities» і конкурс сервісів Apps4Cities Challenge
Всеукраїнський проект «Дані міст/Apps4Cities» реалізовує Громадянська мережа ОПОРА та TechSoup Europe за підтримки Національного фонду на підтримку демократії (NED) та Фонду Чарльза Мотта.

Місія проекту — відкритість та легкість доступу до міських даних, що дозволить зробити місто ближчим до його жителів.
У рамках проекту проводиться Apps4Cities Challenge — конкурс міських сервісів на основі відкритих даних, обрання проектів-переможців, а також їх подальша інкубація та розвиток. Конкурс Apps4Cities Challenge в рамках проекту «Дані міст/Apps4Cities», перш за все, — це змагання ідей для  сервісів, які спрощують життя жителів та гостей міст, підвищують якість прийняття управлінських рішень, сприяють розвитку бізнесу. Навколо таких ініціатив зможуть збиратись команди програмістів та інтернет-спільнот, активістів та усіх зацікавлених.
«Дані міст/Apps4Cities» — це портал відкритих міських даних та майданчик для всіх бажаючих. Ми створюємо умови для вас не тільки робити сервіси на основі вже отриманих нами даних, але й пропонуємо надавати свої набори даних, отримані у відповідь на запити або в результаті власної діяльності.

Відкриті дані – це клондайк можливостей для міст, для громадян, для бізнесу та влади.
Більше про конкурс та проект читайте на сайті та офіційних сторінках у соцмережах (Facebook та Twitter).


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я