Програма Розвитку ООН запускає першу в Україні Академію Краудфандингу

4 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні стартує перша Академія Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Студентами Академії стали підприємці, ...

Akademiya Kraudfandinga
Програма Розвитку ООН запускає першу в Україні Академію Краудфандингу

4 лютого в Києві за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні стартує перша Академія Краудфандингу для підприємців, які постраждали від конфлікту на Донбасі.

Студентами Академії стали підприємці, які вже є грантоотримувачами або брали участь у конкурсі бізнес-грантів ПРООН. Всі вони – переселенці або місцеві мешканці Донецької і Луганської областей, чий бізнес постраждав внаслідок конфлікту. Експерти з краудфандингу відібрали 15 найбільш цікавих та соціально значущих проектів, запропонованих учасниками.

Напрями бізнесів, що були відібрані, дуже різні. Наприклад, Яна Дідковська із Полтави планує за допомогою краудфандингу профінансувати створення веб-сайту про медичний туризм в Україні для іноземців, а Дмитро Боровченко із Києва хоче вирішити житлові проблеми вимушених переселенців зі Сходу України та Криму і збудувати будинок площею 100-150 кв. м за популярною на Заході каркасною технологією. Генадій Леляков збирається надавати послуги у сфері садівництва та ландшафтного дизайну для навчальних закладів у Луганській області. Є й ті, хто планують навчати та розвивати дітей або надавати юридичні послуги. Також учасниками були запропоновані ідеї в IT-сфері, готельно-ресторанному та туристичному бізнесі.

Як переконати людей, що ідея зовсім незнайомої людини дійсно варта уваги, і в неї доцільно інвестувати? Саме цьому міжнародні та українські експерти разом з командою ПРООН навчатимуть підприємців в Академії Краудфандингу.

Протягом лютого в Академії українські підприємці дізнаються, що потрібно для запуску успішної краудфандингової кампанії, як створити концепцію та бізнес-план для її проведення. А вже в березні вони запустять власні бізнеси на онлайн-платформі «Спільнокошт». Таким чином, учасники планують залучити на реалізацію запропонованих ідей від 10 000 до 75 000 гривень інвестицій. З кожною групою підприємців буде працювати ментор, котрий допомагатиме учасникам з проектами протягом усього терміну навчання в Академії Краудфандингу.

Ще кілька років тому слово «краудфандинг» було незрозумілим для більшості українців, а зараз на краудфандингових платформах збираються десятки тисяч гривень для реалізації різних проектів. Та все ж ідея збирати таким чином кошти на розвиток та відкриття бізнесу – нова для України. За словами представників провідної краудфандингової платформи «Спільнокошт», раніше українці таким методом шукали фінансування здебільшого для некомерційних проектів.

Ця ініціатива реалізується Програмою відновлення і налагодження миру ПРООН завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні.

Джерело: ПРООН.


 

Останні публікації цього розділу:

«Сексуальність: асексуальність, моногамія, поліаморія»: новий випуск просвітницького подкасту від «Феміністичної майстерні»

Медіаграмотність — це свобода: в Україні запустили комунікаційну кампанію з протидії дезінформації

Свобода слова і відповідальність: чи потрібні правила соцмережам?

Родичі бранців Кремля розповіли експертам Crimea Global про злочини РФ проти цивільних українців

«Як трагедія Голодомору резонує в сучасній війні»: науковці обговорили історію, пам’ять та виклики сьогодення

В Україні триває Європейський тиждень тестування на ВІЛ та вірусні гепатити: як потурбуватися про своє здоров’я