Змішану освіту – в кожний університет
Змішана освіта – є новим трендом, що дозволяє поєднати усі переваги класичної освіти в університетах та онлайн-курсів. Оскільки ця тема є надзвичайно актуальною в усьому світі, вона викликає неабияку ...
Додано:
prometheus
Змішана освіта – є новим трендом, що дозволяє поєднати усі переваги класичної освіти в університетах та онлайн-курсів. Оскільки ця тема є надзвичайно актуальною в усьому світі, вона викликає неабияку зацікавленість в Україні.
27 січня 2017 року «Prometheus» спільно з Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» організували І Всеукраїнську конференцію «Цифрові комунікації в глобальному просторі. Змішана освіта». Представникам понад 60 вишів було представлено практичний досвід успішного запровадження технологій змішаного навчання в Україні.
Директор Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки України Олег Шаров зазначив, що проект Prometheus є важливою складовою процесу становлення цифрового навчання в Україні.
Під час конференції співзасновник платформи Prometheus Іван Примаченко навів основні причини необхідності запровадження змішаної освіти в університетах – брак часу та коштів на класичне реформування освіти, а також недостатня кількість висококваліфікованих викладачів, які можуть навчити студентів сучасним знанням.
Велику зацікавленість викликали доповіді викладачів та аспірантів НТУУ КПІ – вишу, який одним із перших долучився до впровадження змішаної освіти в навчальний процес. Зокрема, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри видавничої справи та редагування Радміла Сегол та кандидат технічних наук, доцент кафедри конструювання електронно-обчислювальної апаратури Євген Короткий поділилися практичним досвідом впровадження змішаного навчання в групах студентів університету, а аспіранти факультету інформатики та обчислювальної техніки Артем Коротенко і Георгій Ісаченко розповіли про використання змішаного навчання у відкритих групах слухачів.
Основні переваги змішаного навчання у порівнянні з традиційним викладанням, а також проблеми, що виникають при впровадженні онлайн-курсів у навчальний процес, окреслили кандидат юридичних наук, виконавчий директор Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції в Україні НаУКМА Оксана Нестеренко та кандидат технічних наук, асистент кафедри комп’ютеризованих систем автоматики Національного університету «Львівська політехніка» Зеновій Верес.
Головним висновком після сесії доповідей було те, що технології змішаного навчання можна однаково успішно впровадити як на спеціальностях технічного спрямування, так і гуманітарного.
За словами Івана Примаченка 2017 рік стане для української освіти переломним, адже планується запровадження змішаної освіти у десятках вищих навчальних закладів.