Координатор Pобочої групи з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


USAID
Координатор Pобочої групи з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем

З метою забезпечення ефективної діяльності Робочої групи Офісу підтримки реформ  Мінагрополітики України з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (Агросільрозвиток) має намір залучити координатора цієї Робочої групи. Відбір здійснюватиметься на конкурсних засадах за участю представників Мінагрополітики України та Проекту ЄС «Підтримка впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики в Україні». Основні обов’язки фахівця та кваліфікаційні вимоги викладені нижче.

Pобоча група з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем (далі – Робоча група) створюється при Міністерстві аграрної політики та продовольства України з метою розробки, координації та управління здійсненням заходів з розвитку зрошувальних систем відповідно до пріоритетів концепції розвитку аграрного сектору «3+5», яка базується на Стратегії розвитку сільського господарства та сільських територій до 2020 р.  Зокрема, Робоча група в тісній співпраці з Координаційною радою з питань відновлення роботи та розвитку зрошувальних систем (далі Координаційна рада), експертами Світового банку, ФАО та USAID буде здійснювати розробку і реалізацію Стратегії відновлення роботи та розвитку зрошувальних систем України (далі – Стратегія), визначатиме завдання щодо розробки концепцій та проектів законодавчих і нормативних актів, розроблятиме та впроваджуватиме  інструменти, що забезпечуватимуть пришвидшення темпів відновлення та розвитку зрошувальних систем.

Робоча група надаватиме також доручення та запити щодо виконання аналітичних досліджень і соціологічних обстежень, необхідних для реалізації заходів, направлених на відновлення та розвиток зрошувальних систем, координуватиме впровадження плану заходів з основними зацікавленими сторонами, включаючи безпосередньо сільгосптоваровиробників, їх асоціації та інші неурядові організації, міжнародних донорів; координуватиме проведення інформаційної кампанії щодо відновлення та розвитку зрошувальних систем, а також виконання інших допоміжних функцій відповідно до ухвалених Робочою групою рішень.

 Координатор Робочої групи з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем

Обов’язки:

  • Організація регулярних засідань Робочої групи;
  • Розробка щоквартальних планів з реалізації рішень Робочої групи та надання звітів про їх виконання, включно із звітами Голові Робочої групи, її членам та голові Офісу підтримки реформ, а також перевірка відповідності цих планів положенням Стратегії, концепції розвитку аграрного сектору «3+5», розробленої на основі Єдиної комплексної стратегії та плану дій з розвитку сільського господарства та сільських територій в Україні на 2015-2020 роки;
  • Моніторинг та підтримка виконання рішень Робочої групи, зокрема шляхом визначення завдань технічним консультантам з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем щодо розробки проектів нормативно-правових актів;
  • Управління роботою технічних консультантів та координація діяльності партнерів, залучених до впровадження заходів з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем;
  • Забезпечення зв’язку і координації діяльності Робочої групи з Координаційною радою, експертами Світового банку, ФАО, USAID, Офісом підтримки реформ Міністерства, іншими робочими групами, що створюються Міністерством, та проектами міжнародної технічної допомоги, які впроваджуються за підтримки донорів;
  • За потреби – виконання інших завдань, необхідних для реалізації рішень Робочої групи.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Вища освіта;
  • Щонайменше сім (7) років професійного досвіду;
  • Не менше 3-річного (у сукупності) досвіду впровадження проектів;
  • Вільне володіння українською мовою (вільне володіння англійською мовою бажане);
  • Досвід роботи з органами державної влади та координації діяльності з різними групами зацікавлених сторін;
  • Досвід роботи з проектами міжнародної технічної допомоги або міжнародними організаціями є бажаним;
  • Знання кон’юнктури світового ринку та специфіки відновлення і розвитку зрошувальних систем є бажаним.

Період роботи

Координатор Робочої групи з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем  буде відібраний на конкурсних засадах. Очікується, що з ним буде укладений контракт на 12 місяців (із випробувальним терміном). Поновлення цього контракту на наступний 12-місячний період залежатиме від результативності роботи і прогресу, досягнутого в реалізації завдань, передбачених планом роботи Робочої групи.

Зацікавлених кандидатів просимо подавати резюме до 22 лютого 2017 р. на адресу: [email protected]. У заголовку листа просимо вказувати назву посади, на яку подається резюме: Координатор Робочої групи з питань відновлення та розвитку зрошувальних систем.


Останні публікації цього розділу:

Керівник/Керівниця притулку для жінок

Послуги тренерів для проведення онлайн тренінгу з лідерства

Фахівець/чиня з моніторингу та оцінки

Progrаmme Anаlyst (staff position)

Project Manager - Early Response System Development within the State Property Fund of Ukraine / Проєктний менеджер_ка

Фінансовий/ва менеджер/ка