Тендер на розміщення роликів соціальної реклами на радіоканалах

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


USAID
Тендер на розміщення роликів соціальної реклами на радіоканалах

Проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток»), оголошує конкурс на закупівлю ефірного часу і розміщення на радіоканалах 30-секундних роликів соціальної реклами, адресованої сільському населенню.

Проект «Підтримка аграрного і сільського розвитку» – це проект USAID, що реалізується компанією Кімонікс. Метою проекту «Агросільрозвиток» є сприяння всеохоплюючому і стійкому економічному зростанню шляхом розвитку сільського господарства і створення більш привабливих умов проживання в сільській місцевості України. Проект реалізує  низку інформаційних і просвітницьких кампаній з метою підвищення обізнаності населення України з різноманітних питань, які стосуються підвищення ефективності сільського господарства, розвитку фермерства, земельних питань та сільського розвитку.

Докладна інформація про технічне завдання і інші умови цього конкурсу, а також зразок договору субконтракту – у доданих файлах.

RFP-ARDS-S1-08_Radio Spots Placement

ARDS_FP Subcontract Template_rev-024_eng-ukr_FINAL_20 01 17

Зацікавлені компанії чи організації просимо подавати пропозиції на конкурс, надіславши електронного листа із зазначенням свого наміру Володимиру Наконечному, керівнику відділу контрактів та грантів, на адресу: [email protected] до 18:00 21 лютого 2017 р.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розробки інформаційно-аналітичної веб-сторінки "Онлайн тренер реформ в Україні"

Тендер: поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) м. Миколаїв (продовжено)

Тендер на закупівлю продовольчих та непродовольчих товарів

Послуги проживання, оренди конференц-залу учасників тренінгів Управління проблемами в м. Полтава (продовжено)

Запит пропозиції на послуги для формування звіту на основі Кінцевого оцінювання

Відкритий тендер на надання послуг з PR та SMM для створення бренду Ландшафтної лабораторії КНУ та популяризації результатів її досліджень