Конкурс для визначення постачальника канцелярських товарів (Херсон)
ЗАВЕРШЕНО
Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в рамках реалізації проекту «U-LEAD з Європою «Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку» оголошує відкритий конкурс для визначення постачальника канцелярських товарів для потреб Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» у 2017 році
Установа «Центр розвитку місцевого самоврядування» в рамках реалізації проекту «U-LEAD з Європою «Програма для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку» оголошує відкритий конкурс для визначення постачальника канцелярських товарів для потреб Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» у 2017 році.
До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи – СПД, які мають досвід з постачання канцелярських товарів.
Передбачається, що постачальник протягом 2017 року буде періодично забезпечувати офіс підрозділу та заходи, які проводяться Херсонським відокремленим підрозділом (конференції, семінари, тренінги), необхідними канцелярськими товарами (різні види папок, блокноти, ручки, маркери, настільне приладдя та інші офісні товари).
Для участі у тендері необхідно заповнити форму. наведену нижче та надіслати її до 16.00 28 березня 2017 року в ХВП ЦРМС з позначкою «тендер-канцтовари» (адреса ел. пошти: [email protected], поштова адреса: 73024, м.Херсон, вул. Перекопська, 19).
До форми додаються документи, які підтверджують право на здійснення підприємницької діяльності:
- Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку;
- Копія Статуту юридичної особи – у випадках, якщо постачальник – юридична особа;
- Інші дозволи, ліцензії та документи за наявності;
- Інформація, що підтверджує досвід надання подібних послуг для українських неприбуткових організацій або міжнародних неурядових організацій;
- Інформація щодо вартості відповідних товарів або тендерну пропозицію. Тендерна пропозиція щодо вартості товару має міститися на бланку із вказаними реквізитами, контактними телефонами, електронними адресами.
Критерії відбору:
- Досвід роботи у сфері забезпечення канцелярськими товарами не менше 3-х років;
- досвід надання подібних товарів для українських неприбуткових організацій або міжнародних неурядових організацій;
- вартість товару;
- надання послуг без ПДВ;
- згода учасника на оплату товару за фактом їх постачання;
- згода учасника на оплату товару у безготівковій формі;
- додаткові переваги.
Контактна особа: бухгалтер Вікторія Корецька
тел.: (095) 451-83-65
e-mail: [email protected]
Форма для заповнення:
Назва (для юридичних осіб)/ П.І.Б. (для фізичних осіб – СПД): | ___________________________________ | |
Контактна особа (тел./ моб. тел.): | ___________________________________ | |
Контактні дані (поштова адреса, тел, моб. тел., факс, ел. пошта, веб-сайт): | ______________________________________________________________________ | |
Основні види діяльності за КВЕД, що відповідають умовам запиту | _________________________________________________________________________________________________________ | |
Досвід роботи | Кількість років:________ | |
Можливість працювати без сплати ПДВ: | Так: _______ Ні:________ | |
Вартість комплекту канцтоварів:
|
Всього__________________грн., в т.ч.:_________________________________________________________________________________________________________
___________________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Дата заповнення:_____________
Підпис та П.І.Б. особи, яка заповнила форму _______________________________