Конкурс соціальної реклами про громадські ініціативи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Конкурс
Конкурс соціальної реклами про громадські ініціативи

У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival-2015 Британська Рада в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку «Активні Громадяни».

Британська Рада в Україні запрошує створити соціальну рекламу про громадські ініціативи та позмагатися за призовий фонд у розмірі 10 000 грн. У категорії «Активні Громадяни» приймаються відео про вже існуючий або запланований соціальний проект, діяльність молодих організацій, реформи на рівні громад/областей/усієї країни, а також про будь-які інші починання, які об’єднують людей та розвивають громадянське суспільство. Переможці у категорії «Активні Громадяни» отримають призи у розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця відповідно від партнера Molodiya Festival – Британської Ради в Україні.

Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж – до 1 хв.; кількість робіт від одного учасника – необмежена. Дедлайн – 15 вересня 2015 р.

«Активні громадяни» – програма Британської Ради для молоді у галузі міжкультурного діалогу і соціального розвитку, яка сприяє соціальним змінам і розбудові мережі молодіжних лідерів, побудові відносин між людьми на засадах рівності та рівних можливостей, вміння вести безконфліктний діалог.

Нагадуємо також, що триває прийом робіт до загального конкурсу фестивалю на будь-яку соціальну тематику, призовий фонд якого становить 20 000 грн.

Деталі на сайті: www.molodiya.com.ua

Джерело : «Активні громадяни»


Останні публікації цього розділу:

Постачальник послуг для організації офіційного заходу, присвяченого підведенню підсумків проєкту

Тендер на ремонтні роботи в Миколаївській області

Тендер на закупівлю інтерактивної панелі

Відкритий тендер – закупівля наборів для творчості

Відкритий тендер із закупівлі Автобусних зупинок

Відкритий тендер – закупівля наборів (батарея мобільна, рюкзак, пляшка для води)