Рита Поліщук про унікальність бренду для НУО
Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО. За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські ...
Додано:
Громадський Простір
Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО.
За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські правозахисні організації, чим вони займаються і які їх мотиви. Адже більшість з них схожі одна на одну. Рита радить зрозуміти, в чому унікальність саме вашої організації.
“Без ідентифікації себе та бренду, ви (організація) будете тонути в потоці голосів і шумів. Бренд не є торговою маркою, логотипом, рекламою, описом місії. Бренд – це стратегічна точка зору, певний набір емоцій. Ваш бренд має викликати емоції, внутрішню хімію”, – коментує Рита Поліщук.
Більше у відео-нотатках Громадського Простору:
Захід відбувся в рамках “Школи ефективних комунікацій-2017″. Організаторами виступили Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.