Людина людині: конкурс соцреклами про взаємоповагу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Людина Людині
Людина людині: конкурс соцреклами про взаємоповагу

Новий конкурс соціальної реклами «Людина людині». Цього разу тема — взаємоповага. Призовий фонд — 100 000 грн.

Бриф

Які люди населяють цю країну? Це люди, яким не до смаку золотий батон і які схильні до самоорганізації; це відомі у всьому світі фахівці і амбітна молодь; це успішні стартапери і невтомні активісти; це люди, які варті і готові жити європейським життям. То чому б не почати жити ним просто зараз? Ми переконані, для цього потрібна не валюта в єврах, а взаємоповага в суспільстві. Не тицяти факи водію у сусідній автівці і дякувати касирам у супермаркеті; не хамити шоферу маршрутки, бо «чого став, мені додому пора!» і посміхатися консьєржу; просто бути ввічливими, адекватними і доброзичливими. От про це все ми і хочемо бачити вашу соціалку.

Дедлайн — 25 травня 2017 р.

Переможці отримають ротацію на великих екранах Планети Кіно та розділять призовий фонд у розмірі 100 000 грн. Найцікавіші, на думку журі, учасники конкурсу також отримають сертифікат на навчання в КАМА, річні абонементи в Планету Кіно і трансляції у ЗМІ.

Деталі та заявка учасника тут.

Джерело: Molodiya Festival.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на пошук постачальника послуг з виготовлення та розповсюдження інформаційних продуктів з метою забезпечення присутності українських культурних голосів у медіа країн Азії, Африки та Латинської Америки

Конкурс на закупівлю побутової та офісної техніки

Закупівля обладнання та розхідних матеріалів на 6 місяців для лабораторій Lviv Open Lab «Запит на цінові пропозиції (мультилотова закупівля)

Комплексна послуга з організації заходу у селищі Озера Гостомельської громади Київської області

Запит цінової пропозиції на постачання бензинових генераторів

Тендер щодо постачання товарів для забезпечення потреб дитячих просторів у Харківській, Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській та Вінницькій областях