Менеджер з управління персоналом в „Асоціацію міст України”
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках п’ятирічного проекту USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з управління персоналом.
Основні обов’язки менеджера з управління персоналом:
1. Складання та оформлення трудових договорів, контрактів та угод, формування та облік особових справ співробітників.
2. Розміщення інформації про вакантні посади в джерелах масової інформації та проведення конкурсів по відбору кандидатів на вакантні посади.
3. Організація оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до трудового законодавства.
4. Планування потреб у персоналі на найближчий час і в перспективі, створення резерву співробітників, а також оперативний пошук потрібних фахівців.
5. Організація табельного обліку робочого часу.
6. Ведення обліку використаних відпусток.
7. Здійснення контролю за дотриманням правил внутрішнього розпорядку підприємства, прийняття участі у вирішенні трудових конфліктів і суперечок.
8. Складання спільно з керівником штатного розпису організації.
Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:
- глибоке знання трудового законодавства;
- попередній досвід роботи у кадровій службі;
- досвід роботи у проектах міжнародної технічної допомоги;
- відмінне знання державної мови;
- володіння ПК;
- вища освіта.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00 24 травня 2017 року на адресу електронної пошти [email protected] (в темі повідомлення зазначити «менеджер з управління персоналом»). В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана заробітна плата за 1 годину.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 23 травня 2017 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].