Зараз, коли навіть аудиторії локальних медіа дуже стрімко переходять в діджитал, і журналістам, і редакторам стає важливим вміти власноручно працювати зі своїми аудиторіями. Знімати дані з різноманітних метрик на сайтах та в соцмережах, працювати з аналітикою Гуглу та Фейсбуку, налаштовувати недорогі рекламні кампанії в соцмережах і залучати аудиторію. Щоб монетизувати власні зусилля та щоб максимально якісно виконати замовлення для рекламодавця. Як це робити “ручками”? Розповість Тетяна Стамбовська – медіа консультантка, ех-СЕО Едіпресс Медіа (viva.ua, edinstvennaya.ua, tvoymalish.com.ua, 4mama.ua, beauty.ua,
destinations.com.ua) та ех-керівник проектів Burda Ukraine (burdastyle.com.ua, liza.ua, moirebdnok.ua)
Зареєструйтесь на вебінар за посиланням: https://forms.gle/pcCkZcEKJcS2dLyU9
УАМБ нагадує: ще є декілька днів, щоб подати ваш проект на конкурс та отримати мікро-грант для вашого локального медіа – якщо редакція має ідею як зробити корисний сервіс для громади.
Цей вебінар буде сьомим з десяти, які УАМБ організовує в рамках проєкту «Підвищення ефективності місцевих медіа та збільшення їхньої ролі в громадах. Відеозаписи попередніх вебінарів доступні на сайті redactor.in.ua або на Youtube каналі асоціації.
Будемо раді відповісти на ваші можливі запитання. Звертайтеся до менеджерки проектів УАМБ Ольги Сергієнко: 050 415 34 24, 098 254 17 06 або [email protected]
Деталі: УАМБ
18 вересня УАМБ о 10:00 відбудеться вебінар, присвячений темі «Аудиторія цифрового локального медіа: як її виміряти, залучити, монетизувати»