Безкоштовний онлайн-курс “Креативний активізм”

Початок: 05.10.2015 о 08:00
Закінчення: 08.11.2015 о 17:00
Адреса:
Місце: Україна

Завершено

ВУМ
Безкоштовний онлайн-курс “Креативний активізм”

Автор численних акцій, один із найкреативніших громадських діячів України, голова правління БФ «Пацієнти України» Дмитро Шерембей ділиться секретами успішного лобіювання та адвокації в безкоштовному онлайн-курсі «Креативний активізм».  Під час курсу Ви дізнаєтеся, як правильно ставити цілі і досягати результату, як впливати на мішені, які помилки роблять громадські активісти в організації адвокасі-кампаній. Окрім того, в курсі зосереджено увагу на креативних технологіях досягнення мети. Приєднуйтеся до курсу Відкритого університету Майдану «Креативний активізм» від Дмитра Шерембея (Відкритий університет Майдану) 

КРЕАТИВНИЙ АКТИВІЗМ

Цей дистанційний курс призначений для громадських активістів, та тих осіб, які бажають поглибити свої знання, та покращити свої вміння у організації заходів публічного характеру. Учасники познайомляться з важливими правилами для успішної реалізації креативної кампанії.  Даний курс буде цікавим всім тим людям, які вірять, що можуть домогтися змін, але не знають з чого почати, або ж як діяти далі задля досягнення поставлених цілей.

Матеріал подається максимально легко та доступно для розуміння будь ким, за допомогою яскравих слайдів, фото- та відео-файлів.

Про курс

Основною метою дистанційного курсу по креативному активізму є надання необхідної та зрозумілою інформації про те, як необхідно організовувати креативні кампанії, з якими проблемами часто зіштовхуються досвідчені громадські активісти та як їх можна уникнути. Метою даного курсу є отримання слухачами знань, які допоможуть всім бажаючим успішно реалізовувати свої ідеї, вирішувати нагальні проблеми окремої людини, громади та суспільства загалом.

Короткий огляд курсу

-початок курсу: 05.10.2015

-завершення курсу: 08.11.2015

Учбовий план занять

Правильне розуміння основоположних понять:креативний активізм, лоббізм, алгоритм дій на шляху до досягнення цілі.

Правильне визначення цілі, пошук спонукаючих до дії внутрішніх та зовнішніх факторів.

Визначення правильної мішені задля отримання максимального ефекту від креативної кампанії.

Визначення місця креативності у адвокаційних процесах.

Ознайомлення з основними технологіями, які використовує громадський сектор для привернення уваги до креативної кампанії

Розуміння процесу пошуку креативного рішення, пошук власного креативного рішення.