Цінність вашої компанії прямо пропорційно залежить від сервісу: чим краще сервіс, тим дорожче послуги, товари і ваш бізнес в цілому. Відтепер клієнти вирішують подальшу долю вашого бізнесу. Якісний сервіс допоможе зменшити витрати на маркетинг, зарплати, пошук та навчання нових співробітників, а також на утримання відділів по “роботі зі зверненнями та скаргами”. А поганий сервіс може назавжди припинити існування вашого бізнесу, і навіть ідеально налаштована реклама його не врятує.
Запровадження ефективного сервісу є невід’ємною частиною виходу бізнесу з кризи та успішної роботи надалі.
ДАТА: 16.09.2021 з 10:00 до 14:00
ФОРМАТ: онлайн на платформі ZOOM
Тренерка: Анастасія Владичинська – Експерт №1 з сервісу в Україні, засновник Vladychynska Consulting, автор та викладач Першої в Україні Школи сервісу. Єдиний сертифікований консультант з побудови системи сервісу в Східній Європі за методологією The DiJulius Group. Створює сервіс для компаній майбутнього та включає сервісне мислення. Сертифікована в Customer Experience Executive Academy, США, навчалась в Disney Institute, Ritz-Carlton Training Center і New York Speakers University. Професійний спікер Національної асоціації спікерів Нью Йорку. Суддя Європейських та північно-американських нагород найбільш клієнтоорієнтованих компаній.
Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.