Через пандемію COVID-19 та регулярні карантинні обмеження немає практично жодної компанії, яка б не відчувала падіння продажів. До того, переважна кількість компаній стикається с жорстким тиском по зниженню цін. Таку ситуацію на ринку дуже часто пояснюють зниженням платоспроможності населення та зубожінням бізнесу. Але ми пропонуємо не поспішати з такими висновками. Як показує світовий та наш досвід, як тільки Ваша компанія стикається з постійним тиском знижувати ціни або надавати інші фінансові блага клієнтам, це означає тільки одне – клієнт не бачить у Вашій пропозиції різниці з конкурентами і просто не хоче переплачувати. Шалений ціновий тиск демонструє насправді відсутність вирішальної конкурентної переваги та те, що Ви борсаєтесь у червоному океані.
На даному бізнес-тренінгу ми обговоримо основні стратегії бізнесу, 3 правила побудови стало успішної компанії, визначимось з тим, що ж насправді є ВИРІШАЛЬНОЮ КОНКУРЕНТНОЮ ПЕРЕВАГОЮ. Ми обговоримо, чому стратегія диференціації є більш вдячною на відміну від стратегії низьких витрат. Обговоримо, як розробляти пропозиції цінності клієнтам та створювати справжню диференціацію. Окремо ретельно обговоримо техніки продажів, пропозиції цінності та змін всередині компанії, адже спротив змінам теж неминучий (не будемо про це забувати).
Цільова аудиторія: керівники/ці та власники/ці малого та середнього бізнесу усіх галузей (або делеговані ними менеджери).
Програма бізнес-тренінгу
Модуль 1
- 10:00 – 12.00
- 3 правила довготривалого успіху бізнесу. Обговорення.
- Поняття Вирішальної Конкурентної Переваги та стратегії диференціації. Червоний та Блакитний океан.
- Кореневий конфлікт маркетингу та єдине головне завдання для функції маркетингу у Вашій компанії.
- 12:00 – 12:20 | Перерва
Модуль 2
- 12:20 – 14:30
- Що таке «Пропозиція Цінності» (або «Пропозиція мафії») – визначення та обговорення.
- Що таке справжня цінність для клієнта? Що визначає, чи отримає клієнт цінність чи ні?
- Як знаходити цінність для клієнта? Тонкі відмінності між потребами клієнта, «хотєлками» та болями. Приклади.
- «Точки болю» або НБЯ (небажані явища) клієнта – критерії формулювання НБЯ.
- 5 причин спротиву змінам. Методологія продажу змін всередині компанії (внутрішніх продажів). Матриця змін ТОС.
- Ключові характеристики складних продажів і які вимоги вони накладають на функцію і компетенції Ваших продавців.
- Підсумки та рекомендації Консультанта.
- До участі в даному Бізнес-тренінгу рекомендується прочитати статтю:
http://applecons.com.ua/ru/tri-pravila-zhizni-vydayushhihsya-kompanij/
Зареєструватися за посиланням https://b24-ckufku.bitrix24site.ua/crm_form20/
Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.