Бізнес-тренінг “Плануємо зростання: Вектори Next Normality”

Початок: 27.04.2021 о 10:00
Закінчення: 27.04.2021 о 14:00
Адреса: Україна
Місце: онлайн
Центр Підтримки Бізнесу
Телефон: +38 (067) 821 13 43
E-mail: [email protected]

Завершено

27.04
Бізнес-тренінг “Плануємо зростання: Вектори Next Normality”

Що насправді сталося і що ми робимо, щоб усе виправити?

New Normal працює як лакмус сталості бізнесу, спроможності бізнес-моделі та управлінської ефективності. Які продукти та послуги будуть конкурентними на ринку в 2021 і далі? Який контент буде актуальним? Що буде ключовим фактором для збереження та розвитку бізнесу? Та чи перейшла Україна в онлайн-світ?

Бізнес-тренінг має на меті надати малим та середнім підприємствам чітке уявлення про найважливіші питання та нові рішення, необхідні для ефективної безперервності та стійкості бізнес процесів. Ви отримаєте експертну інформацію про типові ситуації та статистичні дані крізь призму COVID-19. Завдяки отриманим знанням на бізнес-тренінгу ви зможете чітко визначити перспективи розвитку свого підприємства в умовах поширення пандемії, зрозуміти, як бізнес може підготуватися до наступних стабілізаційних процесів, основних компонентів планування стійкості та трансформацій.

Під час тренінгу ми також розглянемо випадки та приклади кризових комунікацій, проаналізуємо види негативних коментарів та обговоримо індивідуальні та загальні підходи реагування на кризи. Зокрема, ми розглянемо неефективні стратегії кризової реакції, такі як агресія, напад на опонентів, відмова відповідати. Ми зрозуміємо, коли краще мовчати, коли – відповідати самим, а коли – залучати союзників та незалежних експертів.

Дата проведення: 27 квітня 2021
Час: з 10:00 до 14:00
Реєстрація за посиланням 
Кінцева дата реєстрації 26 квітня 2021 до 15:00
 
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації та погодження від організаторів.

Програма бізнес-тренінгу

Модуль 1

• Тенденції ЗМІ та соціальних мереж: як змінюються комунікації, спілкування та споживання контенту
• Роль онлайн-інструментів у побудові репутації бренду
• Особистий бренд власника та топ-менеджера: можливості та ризики для компанії

Модуль 2

• Побудова стратегії комунікацій у «новій нормальності»
• Аналіз та категорії цільових аудиторій
• Вибір каналів та інструментів комунікацій
• Ризики: як запобігти або спрогнозувати репутаційні та бізнес-ризики

Додаткова інформація: Сайт проєкту: https://bc.biz.mk.ua/
Чат-бот: @bcbizbot

Захід організований Центром Підтримки Бізнесу, в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.