У понеділок, 31 серпня, о 10:00 на вул. Бастіонна 10, (зупинка громадського транспорту вул. Болсуновська) навпроти школи розпочнеться акція «Чому яскраві вітрини рекламують школярам сигарети, а не знання?», яку організовує ГО «Життя». Учасники акції проведуть перфоманс, під час якого продемонструють, як тютюнова індустрія залучає школярів до куріння завдяки агресивній рекламі у точках продажу тютюнових виробів.
Учні молодшої та середньої школи вкрай схильні піддаватися впливу реклами тютюнових виробів і потребують захисту від агресивного маркетингу. На сьогодні серед підлітків віком від 13-15 років кожен п’ятий курить електронні сигарети, а кожен сьомий – теперішній курець тютюнових виробів. Як свідчить статистика, понад 60% українських курців викурили першу сигарету у віці до 18 років.
За результатами дослідження університету Джона Хопкінса, проведеного у 2016 році, поряд з кожною київською школою знаходяться одразу чотири магазини, що знаходяться поряд з навчальним закладом. На початку вересня народні депутати збираються на чергову сесію, тому саме час нагадати про вдосконалення антитютюнового законодавства, останні зміни до якого відбувалися 8 років тому. Це допоможе захистити молодь від куріння та забезпечить вільне від тютюну майбутнє.
Спікери:
Лілія Олефір – виконавча директорка ГО «Життя»;
Дмитро Купира – координатор адвокації ГО «Життя»;
Гліб Колесов – юрист Центру демократії та верховенства права;
Анастасія Бонковська – лідерка Молодіжного антитютюнового руху.
Акція відбудеться за адресою м. Київ,. Бастіонна 10, (зупинка громадського транспорту вул. Болсуновська), о 10:00 ранку, 31 серпня.
Для контактної інформації:
Дмитро Полонський, медіакоординатор ГО «Життя», 063 344 12 69, [email protected]