Все більше українських творців креативного продукту користуються сервісами збору коштів від своїх прихильників, зокрема використовують і американський інтернет-сервіс Patreon.
За останніх півроку в Україні десятки контент-мейкерів стартували свої власні сторінки на цій платформі, а для багатьох з них Patreon став справжнім джерелом додаткового доходу. Від кількох доларів і навіть до 12 000 USD отримують українські креатори щомісяця.
Чи працює закордонний досвід для українських “покровителів” і поціновувачів культурного продукту, якими є ключові фактори успіху, а де Patreon банально не працює, поговоримо із представниками різних напрямків креативного сектору – музики, креативних медіа та youtube-блогерства.
Учасники дискусії:
- Албул Артем, автор науково-популярного ютуб-каналу “Клятий раціоналіст”;
- Роман Гапачило, продюсер проектів “Наші без Раші” та музичного гурту “Kurwa Matj”, актор у “Kolegi Studio”;
- Андрій Капранов, продюсер каналу “імені Т.Г. Шевченка”.
Модераторка:
Anastasiya Voytyuk – музикантка, менеджерка культури, одна із засновниць проекту Payscious.
Вебінар відбувається в рамках реалізації проекту “Payscious – промоція підтримки культури індивідуальними внескодавцями”, що підтримує Європейський Союз за програмою Дім Європи та втілюється Громадською Спілкою “Центр Регіональний Розвиток”.
Партнером у проведенні події є агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks, які є засновниками серії подій Creative Industry Talks – дискусій про актуальні теми розвитку креативних індустрій.
Реєстрація за лінком.