Creative Industries Talks #13. Спільнокошт культурних проектів відбудеться 16 вересня, о 18:00.
Краудфандинг – популярна у світі практика, яка успішно збирає трильйони доларів як для неприбуткових, так і прибуткових проектів на десятках міжнародних платформ (IndieGogo, ArtistShare, KickStarter та ін.).
Цікаво, що більшість людей помилково вважають, що краудфандинг це тоді, коли на тебе раптово падає багато грошей. Проте ті, хто мають досвід збору коштів від доброчинців знають, що це об’ємний процес, де важливими є ідея, команда та напрацьовані раніше контакти людей, які вам довіряють.
З 2012 року краудфандингова платформа “Спільнокошт” є найбільшим в Україні онлайн механізмом колективного фінансування культурних метаморфоз, інноваційних стратегій, інвестицій в розвиток суспільства та реалізації задумів молодих професіоналів. Ініціатива платформи соціальних інновацій «Велика Ідея» має в своїй статистиці 360 успішних проектів , 46 458 доброчинців та 28 783 620 зібраних коштів.
Скільки часу та ресурсів потрібно, аби зібрати необхідну суму та чи охоче українці підтримують культурні проекти на платформі Спільнокошт? Які проекти користуються найбільшою популярністю серед внескодавців і якою є їх мотивація? Хто такі серійні доброчинці та як мотивувати стати внескодавцями тих, хто це ніколи не робив – поговоримо із лідерками успішних краудфандингових кампаній на Спільнокошті.
Спікерки:
- Віта Базан – координаторка краудфандингового інструменту «спільнокошт» у 2013-2016 роках. Співкоординаторка програми Код Міста (2015-2020). Менеджерка культури з 10 річним досвідом роботи в громадському секторі. У 2020 році почала працювати над проектом ревіталізації заводу Електровимірювач в Житомирі та створення на його базі інноваційного парку Вимірювач.
- На Спільнокошті – з Лабораторією звуку на заводі Електровимірювач (2020)
- Аліна Ханбабаєва, директорка фестивалю соціальних інновацій та нової музики Plan B та ГО “Культурна агенція А”, що працює над створенням великих освітніх та культурних проектів, місто Харків
- На Спільнокошті – з фестивалем “День музики у Харкові”, великим музичним фестивалем у середмісті Харкова, що збирає кожного року понад 200 музикантів та більше 20 тисяч глядачів.
- Оля Валянік – CEO and Founder «ГаРмИдЕр ангар-stage», арт-менеджерка мистецьких фестивалів, актриса театру “ГаРмИдЕр”, місто Луцьк
- На Спільнокошті – з проектом «ТЕПЛО і СВІТЛО у Гармидер ангар-stage» — ініціативою з облаштування системою опалення та світловим обладнанням сучасного альтернативного інтеграційного мистецького простору в Луцьку.
- Олександра Сорокопуд – ідейна та організаційна натхненниця проєкту “Молода опера “Ukraine – Terra Incognita”, місто Львів
На Спільнокошті – з проектом «Міф Роду» – музично-театральним дійством, присвяченим солісту опери, воїну Василю Сліпаку. що поєднує народний спів, імпровізаційну музику, театральні костюми та відео-арт.
Модераторка:
Anastasiya Voytyuk - музикантка, менеджерка культури, одна із засновниць проекту Payscious.
Вебінар відбувається в рамках реалізації проекту “Payscious – промоція підтримки культури індивідуальними внескодавцями“, що підтримує Європейський Союз за програмою Дім Європи та втілюється Громадською Спілкою “Центр Регіональний Розвиток”.
Партнерами у проведенні події є платформа соціальних інновацій «Велика Ідея» та агенція економічного розвитку PPV Knowledge Networks, що є засновником серії подій Creative Industry Talks – дискусій про актуальні теми розвитку креативних індустрій.
Реєстрація за лінком.