Що пишуть і показують ЗМІ півдня і сходу України, а що реально хочуть чути і читати мешканці цих регіонів — презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine.
15 березня, вівторок, 12.30, конференц-зал “Укрінформ”
У заході візьмуть участь:
- Вікторія Сюмар, голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова;
- Джон Пеннел, директор місії USAID
- Оксана Романюк, виконавча директорка Інституту масової інформації;
- Олена Голуб, медіа-експертка Інституту масової інформації;
- Тетяна Костюченко, представниця компанії GFK Ukraine;
- Орен Мерфі, національний представник USAID/oti в Україні;
- Ярополк Тимків, представник “Української ініціативи зміцнення громадської довіри” (UCBI).
Акредитація на захід проводиться по електронній формі або за телефоном: 063-278-76-45.
Експерти Інституту масової інформації протягом місяця моніторили по десять місцевих ЗМІ (два телеканали, чотири друкованих та чотири інтернет-видання) у шести регіонах півдня і сходу України, на предмет того, які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО і внутрішньо переміщених осіб, скільки є джинси та “паркету”, а також, як дотримуються місцеві журналісти професійних стандартів.
GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці сходу та півдня України дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ і т.п.
Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) у жовтні 2015 – лютому 2016 року.
Джерело: ІМІ