Дводенна консультаційна зустріч “Представництва та філії міжнародних НПО: всі нюанси роботи в Україні”

Початок: 29.05.2024 о 14:00
Закінчення: 30.05.2024 о 16:00
Адреса: Україна,
Місце: онлайн

Завершено

+представництва
Дводенна консультаційна зустріч “Представництва та філії міжнародних НПО: всі нюанси роботи в Україні”

Запрошуємо на дводенну консультаційну зустріч “Представництва та філії міжнародних неприбуткових організацій: всі нюанси роботи в Україні”

Участь у нашому заході – це унікальна можливість отримати: 
  • Глибоке розуміння вимог та процесів успішного та ефективного функціонування Представництв та філій міжнародних організацій в Україні;
  • Практичні поради, стратегії та  інструменти для ефективного керування проектами в цій сфері з урахуванням постійних законодавчих змін;
  • Можливість засвоїти кращі практики та уникнути потенційних проблем та помилок, а також успішної адаптації міжнародних стратегій до українських умов.

План зустрічі:

День 1. Бухгалтерський та податковий облік

• Основні нюанси, які потрібно врахувати після реєстрації.
• Податковий облік і офіси в різних містах.
• Облікові політика і правила бухгалтерського обліку.
• Гуманітарна, благодійна та інша діяльність.
• Надходження коштів не від Головного офісу, чи можливо.
• Банківські та касові операції.
• Договірні відносини, нюанси, які потрібно знати.
• Співпраця з партнерами та грантоотримувачами.
• Виконавець проекту міжнародної технічної допомоги.
• Купівля основних засобів і правила використання.
• ПДВ, коли можливе і порядок звільнення.
• Звітування: які звіти, коли і кому.
• Як об’єднати звітування донору і національне законодавство?

День 2. Персонал Представництв

• Керівник та підписант, в чому відмінність.
• Кадровий обліку, правила ведення.
• Іноземний персонал: трудовий договір з Головним офісом, трудовий договір з Представництвом.
• Податкове резиденство для нерезидентів.
• Національний персонал, правила укладення трудових договорів.
• Нюанси співпраці з персоналом у період воєнного стану.
• Табелі обліку робочого часу за проектами та національним законодавством.
• Витрати на відрядження для іноземного та національного персоналу.
• Медичне страхування.
• Витрати на проживання і інші витрат.

Після зустрічі будуть доступні: 

  • роздаткові матеріали у форматі pdf; 
  • запис відео. 

Дата проведення: 29 та 30 травня 2024 року

Час: 14:00-16:00+

Детальніше про умови участі

Зустріч буде проводити Лариса Шкурка 

  • Керуюча партнерка Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.