Дводенний онлайн-практикум “Бюджетування для неприбуткових організацій”

Початок: 09.11.2023 о 14:00
Закінчення: 10.11.2023 о 16:00
Адреса:
Місце: онлайн

Завершено

Бюджетування
Дводенний онлайн-практикум “Бюджетування для неприбуткових організацій”

Ви хочете дізнатися як  ефективно планувати та розподіляти фінансові ресурси для досягнення своїх місій, як вірно скласти бюджет в неприбутковій організації, як формуються різні типи бюджетів неприбуткової організації, які вимоги донорів до  бюджетування витрат та як успішно складати “Звіт про рух грошових коштів”? 

Тоді дводенний онлайн-практикум “Бюджетування для неприбуткових організацій” від Аудиторської компанії Compass Group саме для вас!

Даний захід буде цікавим: керівникам неприбуткових організацій, проектним та фінансовим менеджерам, бухгалтерам та їх помічникам.

Програма заходу:

День 1. Бюджетування – як основа управління неприбутковою організацією.

  • Основні принципи організації фінансового управління через систему бюджетування – як елемента загальної системи фінансового менеджменту та стратегічного управління.
  • Види та типи бюджетів, терміни бюджетування.
  • Особливості управління доходами і витратами NGO.
  • Класифікація та види витрат: класифікація витрат, пов’язана з виконанням проектів: прямі та непрямі витрати, прямі розподілені, адміністративні витрати, класифікація витрат за характером поведінки: змінні та постійні витрати.
  • Основні етапи підготовки бюджету (цілі, діяльність, ресурси, очікувані результати).
  • Річний бюджет для некомерційної організації (розробка, документування, затвердження).
  • Розподіл витрат на адміністративні та “реалізовані для виконання неприбуткової діяльності”.
  • Гармонізація проектних бюджетів з загальним бюджетом організації.
  • Благодійна програма- як необхідний компонент бюджетування в благодійних організаціях.

День 2. Бюджетування: планові та фактичні витрати.

  • Вимоги донорських організацій щодо бюджетування витрат: дозволені та недозволені витрати, накладні та адміністративні витрати.
  • Рекомендації щодо бюджетування заробітної плати та виплат консультантам.
  • Розподіл кошів між проектами та напрямами, види та правила.
  • Бюджетний моніторинг – підрахунок, аналіз, або контроль?
  • Чи може бути собівартість послуги у неприбуткової організації і як порахувати ефективність залучення ресурсів за стратегічними напрямами.
  • Звітність про застосування річного бюджету, його документування та відображення в бухгалтерському обліку.
  • Бюджетний облік &Бухгалтерський облік: касовий та метод нарахування, як перевірити та чи можливе узгодження?
  • Прогнозний та фактичний Звіт про рух грошових коштів – як інструмент управління грошовими коштами організації.
  • Кейс «Практикум зі складання фінансового звіту про рух грошових коштів».

Дати проведення: 09-10 листопада 2023 року

Час: 14:00-16:00+

Детальніше про умови участі

Практикум буде проводити Лариса Шкурка 

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.