Місце проведення: м. Львів
Дата: 4-5 липня 2019 р.
Оголошуємо відкритий конкурс на участь у навчальному воркшопі для керівників / менеджерів неурядових організацій з Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Херсонської, Черкаської та Чернігівської областей, а також м. Київ та Київської області, які прагнуть навчитися будувати партнерство з місцевою владою і надавати соціальні послуги за рахунок місцевого та обласного бюджетів, а також розвинути та вдосконалити діяльність своєї організації. Тренерами школи є експерти з громадського сектору, депутати, керівники державних закладів, установ.
Під час школи учасники дізнаються про:
- Менеджмент великої організації; принципи і цінності у роботі НУО;
- Мікроменеджмент та побудову ефективної команди;
- Діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування і про те, як з ними співпрацювати;
- Створення та управління іміджем організації;
- Лобізм та адвокацію;
- Закупівлю соціальних послуг за бюджетні кошти;
- Роботу на рівні ОТГ.
На школі будуть проведені майстер-класи у форматі керованих дискусій за участю депутатів Львівської обласної ради та представників Львівської обласної державної адміністрації; передбачено виконання практичних завдань.
Участь безкоштовна. Проїзд, проживання та харчування забезпечуються приймаючою організацією.
Для участі у заході просимо заповнити заявку за посиланням.
Відбір учасників відбуватиметься на конкурсній основі в залежності від сфери діяльності та вмотивованості учасника.
Дедлайн подачі заявки: 23.06.2019
Про результати конкурсу буде повідомлено 25.06.2019
Контактна особа Міроха Христина (096 74 65 616; [email protected])
Партнери
Програма відбудеться в рамках проекту «Прискорення заходів з подолання ВІЛ-інфекції в Україні» (HealthLink) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Загальною метою проекту HealthLink є покращення доступу ЛЖВ та представників уразливих груп до якісних послуг з профілактики та лікування ВІЛ. Проект передбачає вдосконалення надання послуг на рівні як закладів охорони здоров’я, так і спільнот, а також цільового маркетингу найважливіших послуг та їх постачальників.