28 липня 2018 року набули зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників. Зміни відбулись на основі Розпорядження Кабінету Міністрів України за №513-р.
У багатьох наших партнерів виникають запитання:
- Як вірно співпрацювати з фізичними особами резидентами та нерезидентами?
- Чи мають право Представництва нерезидентів та проекти МТД вести самостійно кадровий облік?
- Чи мають право представництва та Проекти МТД бути зареєстрованими платниками податків?
- Як вірно нарахувати та відзвітуватись за виплачені доходи?
Аудиторська компанія Compass Group запрошує на інформаційну зустріч, де ви зможете почути думку експертів, які мають великий досвід співпраці з Представнитцвами та Проектами МТД, поспілкуватись з колегами та сформувати своє рішення щодо оновленого законодавства.
Коли: 10 жовтня 2018 р.
Де: Київ, вул. Фролівська 1/6
План заходу:
1.Порядок співпраці з фізичними особами – співробітниками (резиденти та нерезиденти) в:
- Посольстві іноземної держави
- Представництві іноземного господарського товариства
- Представництві міжнародної неприбуткової організації
- Проекті міжнародної технічної допомоги
- Місії та інших іноземних юридичних осіб
2.Основні зміни від 28 липня 2018 року:
- Чи має право Представництво самостійно вести кадровий облік?
- Чи може бути платником податків Проект МТД?
- Чи можливо доручити ведення кадрового обліку аутсорсинговій компанії? Якщо так, то які види договорів потрібно використовувати?
- Відповідальність за порушення правил кадрового обліку та у сфері трудового законодавства. Хто? Коли? Які розміри?
- Чи мають право представники контролюючих органів проводити перевірки щодо дотримання трудового законодавства?
- Класифікатор професій, чи потрібно дотримуватись?
- Чи буде Представництво та Проект МТД являтись податковим агентом щодо виплачених сум?
- Соціальне забезпечення (відпустки та лікарняні) співробітників Проектів МТД та Представництв.
- Як відзвітуватись за виплачені доходи співробітникам та фізичним особам – підприємцям?
Крім заявленої програми зустрічі, пропонується надсилати питання, які можуть бути розглянуті експертом.
Експерт – консультант: Шкурка Лариса – керуючий партнер Аудиторсько-консалтингової групи “Компас”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А), консультант з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес тренер. Володар Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Член правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу».
Володар сертифікату COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING, Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Великобританія.
Більше 15 років співпрацює як консультант та аудитор з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультант з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавтор книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAD “Ініціатива сприяння кредитуванню”. Автор статей в журналі “Дебет – Кредит”, «Фінансовий директор», консультаційних матеріалів на www.prostir.ua.
Тел. для довідок: (044) 238 65 30, (050) 631 27 40
ДЕТАЛІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ: http://goo.gl/E1GKhi