Ми взаємодіємо з медіа регулярно. Але не завжди користуємося суперсилою фільтрувати інформацію, яку отримуємо гігабайтами щодня.
Чому медіаграмотність — це навичка майбутнього? Як створити інформаційну кампанію, що стане найпопулярнішою у країні? Чому інноваційні технології можуть перемогти маніпуляції? Як розвивати критичне мислення завдяки гумору, іграм та мемам?
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та INSCIENCE запускають серію вебінарів напередодні онлайн-змагання молодіжних проєктів з медіаграмотності ІНФОТОН.
Долучайтеся до вебінару 27 жовтня о 16:00. У прямому ефірі спікери розкажуть про два успішні проєкти з медіаграмотності, яким вдалося охопити десятки тисяч людей та навіть отримати нагороду в Каннах. Знайомтеся зі спікерами:
• Віктор Шкурба — CEO та засновник [isdgroup]. Ця креативна агенція отримала бронзового лева на Cannes Lions 2019 у категорії Creative Data: Data Storytelling (Креативні дані: сторітелінг даних). На прикладі двох штучних інтелектів команда показала, як пропаганда впливає на світогляд людини. Крім того, під час карантину Віктор Шкурба зробив Facebook-сторінку для свого батька, лікаря-інфекціоніста Андрія Шкурби, який поширює науково обґрунтовану інформацію про пандемію коронавірусної інфекції COVID-19.
• Гулім Амірханова — керівниця проєкту з медіаграмотності Три точки. Знай, что смотришь, регіональна менеджерка з медіаграмотності Internews (Казахстан). Проєкт “три точки” — один із найпопулярніших у Центральній Азії. Він креативно навчає медіаграмотності через різні формати для соцмереж: вікторини, ігри, меми, короткі документальні фільми, подкасти.
Модераторка заходу — Alyona Romanyuk, авторка ідеї та редакторка проєкту По той бік новин, комунікаційниця, викладачка, медіаекспертка. Понад 10 років працює у сфері журналістики, PR та адвокації.
Участь — безкоштовна. Зареєструйтеся, будь ласка, за посиланням: http://bit.ly/infothonetalks2710
Ці історії точно надихнуть вас на проєкт із медіаграмотності, який може виграти приз 50 000 грн в онлайн-змаганні для молоді ІНФОТОН 6-8 листопада. Дізнатися більше та зареєструватися для участі можна за посиланням: https://inscience.io/infothone/
Будьте сміливими та креативними!
Не пропустіть наступний вебінар 24 жовтня — Інфотон Talks: ненудна медіаграмотність в науці та медицині http://bit.ly/infothone2410