Політика закупівель, поруч з іншими політиками, є необхідною складовою безперебійного та прозорого функціонування НПО. Наявність політики завжди вітається донорами, окрім цього, члени та благодійники НПО можуть бути впевнені у ефективній та злагодженій роботі організації.
Тому запрошуємо 14 грудня на консультаційну зустріч від Аудиторської компанії Compass Group «Політика по закупівлям, яка працює в неприбутковій організації» де ми розкажемо з чого почати і як вірно запровадити політику по закупівлям в неприбутковій організації.
Програма вебінару:
- Кого призначити головним по закупівлям?
- Як сформувати конкурсну/тендерну комісію?
- Як розмежовувати різні види закупівель по вартісному критерію?
- Як сформувати реєстр постійних постачальників?
- Як сформувати критерії оцінки для закупівель?
- Що потрібно врахувати, щоб закупівлі були дозволеними з боку донорських організацій?
- Що робити, якщо у донора інші вимоги до закупівель?
- Як оформлювати закупівлі товарів та послуг?
- Чи повинні дані політики регламентувати закупівлі у фізичних осіб?
- Критерії відбору за найнижчою ціною чи за якістю?
- Правила перевірки контрагентів, навіщо це потрібно?
- Який первинний документообіг повинен бути складений при проведенні операцій по закупівлям?
Після вебінару будуть доступні:
- роздаткові матеріали у форматі pdf;
- запис відео.
Дата проведення: 14 грудня 2023 року
Час: 14:00-16:00+
Зустріч буде проводити Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.