Консультаційна зустріч “Прямі та непрямі витрати: як побудувати облік”

Початок: 14.08.2024 о 14:00
Закінчення: 14.08.2024 о 16:00
Адреса: Україна,
Місце: онлайн

Завершено

1 Витрати
Консультаційна зустріч “Прямі та непрямі витрати: як побудувати облік”

Як ефективно організувати облік прямих та непрямих витрат у неприбутковій організації?

В Україні розмір адміністративних витрат на законодавчому рівні встановлено для благодійних організацій. Дуже багато суперечок, чи взагалі потрібні ці адміністративні витрати неприбутковим організаціям.

Державна податкова служба вважає, що використання активів (доходів) та правочини благодійних організацій не повинні суперечити актам законодавства та цілям благодійної діяльності (частина друга ст. 16 Закону №5073).

Порушення благодійною організацією, що перебуває у Реєстрі неприбуткових, вимог Закону № 5073, у тому числі щодо перевищення граничного розміру адміністративних витрат, що призводить до порушення вимог п. 133.4 ст. 133 ПКУ, є підставою для виключення такої організації з даного Реєстру (https://tr.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/406849.html)

Все більше донорів готові фінансувати непрямі витрати, але вони хочуть бути впевненими, що дані кошти будуть використані за цільовим призначенням. 

  • Непрямі витрати та адміністративні витрати, це одні й ті ж самі види витрат?
  • Чи можливо сьогодні одні витрати вважати непрямими, а завтра віднести їх до проектних витрат?
  • Яка документальна база повинна бути в неприбутковій організації, щоб все вірно було відображено і в бухгалтерській звітності та податкові звітності, і у звітності донорам.

Запрошуємо вас взяти участь у тренінгу “Прямі та непрямі витрати: як побудувати облік в НПО“. Під час цього заходу ви дізнаєтесь про класифікацію витрат, методи їх розподілу та фінансування, а також отримаєте практичні інструменти для ефективного управління витратами відповідно до законодавчих вимог та вимог донорів. 

Програма заходу:

  • Класифікація витрат для статутної діяльності, що можливо включити:
    • Прямі витрати;
    • Адміністративні.
  • Класифікація витрат для проєкту, що можливо включити і як об’єднати зі статутною діяльністю: 
    • Проєктні прямі (Direct Costs);
    • Проєктні розподілені (Direct Allocable Costs);
    • Витрати на адміністрування проєкту;
    • Непрямі витрати.
  • Правила донорів та національні стандарти, чи можливо ув’язати?
  • Методи розподілу непрямих витрат.
  • Методи фінансування непрямих витрат донорами та різні підходи.
  • Що може бути основою для визначення, що і куди відноситься (прямі та непрямі).
  • Облікова політика, як побудувати для обліку статутної та проєктної діяльності?
  • Політики та процедури, що потрібно зафіксувати?
  • З якого типу витрат можливо формувати резерви і куди їх має право використовувати організація?
  • Методи внутрішнього контролю за витратами.

Після зустрічі будуть доступні: 

  • роздаткові матеріали у форматі pdf; 
  • запис відео. 

Дата проведення: 14 серпня 2024 року

Час: 14:00-16:00+

Детальніше про умови участі

Зустріч буде проводити Лариса Шкурка 

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.