Цікавитесь розробкою digital та маркетингової стратегії, управлінням проєктами чи внутрішніми комунікаціями? Або всіма цими напрямками одночасно? Компанія Deloitte проводить лекторій для представників громадських організацій в рамках міжнародної ініціативи #ЩедрийВівторок.
- Провідний фахівець розвитку персоналу Яна Ливтинець пояснить, що таке «бізнес хімія» та як ефективно взаємодіяти з колегами.
- Керівник проєктного офісу Кирило Лобач поділиться п’ятьма складовими управління проєктами та пояснить, як ефективно використовувати бюджет.
- Маркетолог Кирило Притула розкаже про різні рівні стратегії та чим стратегія відрізняється від плану дій.
Подія буде цікавою для представників ГО та соціального підприємництва, які хочуть посилити свої проєкти та запозичити найкращі практики корпоративного сектору.
Подія безкоштовна, але вимагає попередньої реєстрації. Кількість учасників лекторія обмежена, тому ми відбираємо найкращі заявки.
Залишити свою заявку можна за посиланням: https://probono.org.ua/deloitte