Як створювати та розвивати бренд вашої організації? Як підлаштувати бренд з вашою цільовою аудиторією та правильно комунікувати його? На ці питання під час своєї лекції відповість Олексій Бондаренко, арт-директор New Strategies Group.
Протягом лекції Олексій розкаже:
- Що таке бренд? Різниця між брендом і торговою маркою.
- «Мова» та «зовнішність» бренду.
- Життєвий цикл бренду. Як його розвивати?
- Брендинг та ребрендинг.
- Як визначати цільову аудиторію та пов’язувати з нею бренд.
Лекція буде корисною для громадських активістів та соціальних підприємців, які прагнуть підвищувати впізнаваність своїх організацій.
Захід є безкоштовним, але потребує попередньої реєстрації. Ми проводимо попередній відбір учасників, оскільки кількість місць на тренінгу обмежена. Місце проведення події буде оголошено згодом.
Зареєструватись можна за посиланням.