Ми живемо в епоху білого шуму. Інформація ллється прямо у вуха з кожного стовбура, з кожної дошки в метро, кілометри текстів лізуть в очі з кожного поста в мережі — проте, чи щось лишається в голові після прочитання? І як зробити так, щоб ваші тексти засвоювались, щоб їх дочитували до кінця та передавали друзям як цінні артефакти?
Про це на Школі ефективних комунікацій розкаже Анна Лісовська, маркетолог, сценарист, копірайтер брендингової агенції Fedoriv, куратор і викладач курсу Copywriting у школі SMM-комунікацій Bazilik.
Анна — фахівець з комунікації з десятирічним досвідом роботи у рекламі. В її доробку креативні комунікації для Ощадбанку, Fedoriv, rabota.ua, OLX, документ-сервісу ГОТОВО, «Моршинської», Biopharma та багатьох інших компаній. Викладач техніки тексту та тренер навичок презентації. Вона вчить писати сильні тексти: допомагає ефективно формулювати думки та знаходити влучні слова, пояснює засади інфостилю.
Майстер-клас відбудеться у четвер, 22 червня 2017 року, з 19:00 до 21:00. Вітальна кава – о 18:30.
Реєстрація за посиланням.
Кінцевий термін для заповнення анкети – 20 червня, 19.00.
Захід проходить в рамках «Школи ефективних комунікацій», де ви маєте змогу зустрітися з найкращими піарниками, копірайтерами, бренд-менеджерами, маркетологами, телеведучими та іншими неординарними особистостями.
Адреса місця проведення майстер-класу буде повідомлена зареєстрованим учасникам. Кількість місць обмежена.
Організатори: Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.