Поруч з вами представник організації, з яким ви реалізуєте багато масштабних соціальних проектів. Біля вас державний службовець відповідного департаменту, який ініціює програму підтримки місцевих проектів. Прямо зараз соціально відповідальний бізнес шукає такий проект як у вас. Праворуч чоловік розмовляє по телефону з впливовим другом.
А ви і досі з ними не знайомі. І не заговорили. І не розповіли. І не знайшли перетину спільних інтересів. І немає партнерства.
Контакт не встановлено.
11 березня для недопущення подібних ситуацій буде проведено майстер-клас “Нетворкінг. Комунікація. У соціальній сфері”.
Нетворкінг – дієвий спосіб вирішення задач в будь-якій сфері діяльності. Ви можете використовувати його для пошуку роботи чи ресурсів для реалізації своїх ідей, знайомства з потенційними партнерами чи спонсорами. Для цього необхідно володіти базовими принципами та правилами, які допоможуть знайти рішення для будь-якої проблеми завдяки мережі зв’язків між людьми.
Спікер майстер-класу: Аліна Бочарнікова – керівник відділу по роботі з бізнесом, проектний менеджер компанії Соціальний консалтинг “Параграф”.
Будемо говорити про:
- Нетворкінг – що це і як це працює в соціальній сфері?
- Що розповісти про свою організацію?
- Позиціонування організації, пошук її сильних сторін і запитів
- Канали комунікації
- Аналіз стейкхолдерів (зацікавлених сторін)
- Формування зрозумілих комунікативних повідомлень
- Що розповісти про себе?
- Самопрезентація
- Побудова “Я-бренду”
- Інструменти нетворкінгу
- Стратегії нетворкінгу
- Матриця запитань для пошуку спільних інтересів
- Підтримка звя’зків або що робити з візитками далі
- Практика. Практика. Практика.
Деталі освітної зустрічі у Фейсбук або за телефонами (050 357 17 44, 093 808 63 41 – Марія, PR-менеджер).
Організаційний внесок – 150 грн. за умови реєстрації та сплати до 10 березня включно. Вартість в день проведення – 200 грн.
Реєстрація обов’язкова за посиланням.
Кількість місць обмежена.