Краудфандинг – це вміння запропонувати новаторський проєкт для участі, щоб об’єднати багатьох людей та завдяки заученим внескам доброчинців досягти бажаних якісних змін в житті людей, організацій та громад.
Ця навчальна майстерня буде корисною всім спеціалістам з комунікацій та компетентним лідерам, хто в роботі чи в бізнесі стикається з необхідністю приваблювати кошти, таланти та партнерства для новаторських проєктів.
За час спільної роботи під час майстерні, також ви дізнаєтесь:
- Як спланувати охоплення кампанії
- Як дати потенційним доброчинцям відчуття причетності
- Як автори Спільнокошт кампаній доносять цінність проєкт своїй аудиторії
- Як залучати ЗМІ та інформаційних партнерів
- В лекції ви знайдете огляд інструментів платформи Велика Ідея для управління вашою Спільнокошт кампанією та роботи з аналітикою, яка посилить ваші глобальні комунікації.
Під час майстерні на учасників чекає практичний блок, в рамках якого познайомимося з матрицею інтегрованих комунікацій для залучення ключових аудиторій доброчинців та партнерів.
Як кожна майстерня окремо так і курс City Gen.Revival загалом, наснажить учасників команди діяти автентично і при цьому досягати злагодженості відносно привабливих цілей.
Участь в майстерні доступна за благодійний внесок від 1000 грн
Деталі та реєстрація за посиланням https://biggggidea.com/workshops/workshop/71