Знову рік пролетів непомітно, і ми готуємось до річного звітування.
Як завжди ми підводимо підсумки та будуємо плани на наступний рік.
- Як вірно закрити бухгалтерські регістри?
- Як скласти річний бюджет Організації?
- Як заповнити податковий звіт?
Запрошуємо обговорити ці та інші питання, а також проаналізувати всі зміни що відбулись протягом 2019 року та плануються на 2020 рік.
Цільова аудиторія:
- керівники організацій,
- головні бухгалтери,
- фінансові менеджери
- всі, хто зацікавлений в отриманні інформації про зміни в законодавчому полі для неприбуткових організацій.
Блок А) Податкові підсумки та звітність 2019 року.
- Статутна діяльність, благодійна діяльність та проектна, як відобразити в бюджеті організації.
- Що робити, якщо вирішили вести підприємницьку діяльність.
- Втратили статус неприбутковості, як вести діяльність та податковий облік.
- Податкова звітність за 2019 рік, заповнюємо вірно.
- Сервісні контракти, як не втратити статус неприбутковості.
- Продаж та передача основних засобів
- Проекти міжнародної технічної допомоги.
Блок Б) Правила та нюанси співпраці з фізичними особами.
- Кадрові вимоги, назви посад та штрафні санкції трудового законодавства.
- Цивільно –правові договори, коли можуть стати трудовими.
- Нюанси співпраці з ФОП у 2020 році.
- Працюєте з експатами, то що повинні знати.
- Оподаткування виплат фізичним особам: хто, коли і скільки
- Податкове звітування та виправлення помилок у звітах.
- Останні зміни в законодавстві станом на дату проведення тренінгу.
Блок В). Бухгалтерський облік та фінансова звітність за 2019 рік.
- Чи обов’язкові аудиторські перевірки для НПО згідно оновленого бухгалтерського законодавства.
- Зміни до порядку складання фінансової звітності та бухгалтерського обліку неприбуткових організацій.
- Проведення перевірки узгодженості бухгалтерських регістрів перед формуванням фінансової звітності.
- Закриття операцій цільового фінансування
- Відображення боргів донорів перед організацією
- Відображення боргів партнерів та субгарантерів перед організацією.
- Відображення власного внеску по проектам.
- Правила формування доходів та витрат майбутніх періодів.
- Признання доходів та витрат від продажу валют та курсових різниць.
- Закриття фінансового результату
Тренерка:
Шкурка Лариса - керуючий партнер Аудиторської компанії “CompasGroup”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А)., Консультант з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес тренер.
Практичний досвід:
- Консультативна підтримка нерезидентів у виборі форми присутності на території України (ТОВ, постійне чи не постійне представництво).
- Експертно-консультативна підтримка представництв нерезидентів в Україні
- Консультування щодо систематизації роботи представництв неприбуткових організацій на території України.
- Співпраця з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності бенефіціарів проекту – некомерційних організацій.
- Співпраця з міжнародними донорськими організаціями, аудитор та консультант з питань розвитку організаційного потенціалу (USAID, SIDA, Представництво ЄС в Україні, Корпус миру США, ПРООН тощо).
- Проведення міжнародних аудитів, організаційних перевірок, аудиторських перевірок відповідно до оцінки (NUPAS, ОСА).
- Розробка систем управлінського обліку: оперативне та стратегічне планування, організація та контроль процесу бюджетування, аналіз виконання бюджету, облік у контексті центрів доходу та центрів витрат для неприбуткових організацій та суб’єктів господарювання.
- Співпраця з проектами міжнародної технічної допомоги як консультанта для впровадження систем внутрішнього контролю шляхом розробки політики та процедур (фінансовий менеджмент, політика закупівель, управління проектами, управління операціями та процедури людських ресурсів).
- Проектування систем управління проектами та впровадження політики та процедур в організаціях, включаючи реалізацію міжнародних проектів.