Бізнес може створювати доброчинні програми, які дозволять компанії бути активним учасником суспільства і ставати магнітом для талантів
12 грудня 19:00 або ж в зручний час в записі, відбудеться онлайн-майстерня “Бізнес доброчинність як магніт для талантів”
Що формує сучасну аутентичну пропозицію цінності компанії, і як її можуть використовувати HR спеціалісти, щоб бути магнітом для талантів?
Дослідження трендів Korn Ferry показує що 2025 році, 45% спеціалістів HR будуть звертатись до інтеграції культурних цінностей, і саме це буде ключем до залучення талантів, які вибудовуються через програми matching funds. Про них і розповість Ірина Соловей – стратегиня соціальних інновацій, дослідниця екосистемного розвитку команд, президентка громадської організації Garage Gang.
Ірина означить:
- Як малі й середні бізнеси можуть залучати працівників до соціальних ініціатив та розвивати довіру.
- Які підходи використовує бізнес для доброчинності і чому (matching funds, платформи доброчинності, соціальний капітал)
- Які моделі та метрики допомагають оцінити вплив соціальних програм на громади.
- Як співфінансування проєктів та співпраця з громадським сектором допомагають залучати таланти й зміцнювати репутацію.
Майстерня буде цікава власникам бізнесу та керівникам, HR-спеціалістам та менеджерам людського капіталу, менеджерам соціальних проєктів та фондів, соціальним стартапам.
Участь в майстерні доступна за благодійний внесок від 1000 грн
Деталі та реєстрація за посиланням https://biggggidea.com/workshops/workshop/75