- аналіз організаційно-правового забезпечення функціонування телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади;
- оцінку доступності інформації про ці інструменти на офіційних вебсайтах;
- аналіз судової практики щодо звернень громадян через телефонні «гарячі лінії» та електронні сервіси;
- аналіз результатів 600 контрольних телефонних та електронних звернень на Урядову «гарячу лінію» та до вибраних ЦОВВ;
- рейтинги телефонних «гарячих ліній» і сервісів електронних звернень органів виконавчої влади, відповідно до якості їх роботи.
Онлайн презентація результатів моніторингу й оцінки роботи телефонних «гарячих ліній» та електронних звернень в ЦОВВ
Початок: 16.10.2020 о 14:00
Закінчення: 16.10.2020 о 16:00
Адреса:
Україна,
Місце:
онлайн
Завершено