Як залучити ЗМІ, меценатів, розпочати резонанс в суспільстві та змінити світ за допомогою правильно побудованих комунікацій?
Що зробити, щоб резонанс вашого проекту не згаснув щойно запустившись?
На онлайн зустрічі ви зможете дізнатись:
- ключове повідомлення: як правильно сформулювати
- воронка комунікацій
- як знайти шлях до серця цільової аудиторії проекту?
- ТОП-5 відмінностей соціального (зеленого) піару від комерційного (ці відмінності повністю змінюють всю стратегію)
- як піар допомогає залучати гроші та ресурси для соціальних проектів
- кейси, кейси, ще раз кейси. Як це було у інших і як це використати собі на користь
і, головне:
- як контролювати ББС (баба бабі сказала)
(для соціальних проектів це особливо важливо, щоб потім не зітхати “краще б журналюги не писали, баба Маня не переповідала, і взагалі, читайте дрібний текст з описом”)
Ведуча зустрічі – Оля Малиш. PR директор. 7-річний досвід у комунікаціях.
“Я працювала з Bosch, Cosmopolitan, Louise Vuitton, Перша Приватна Броварня, Comfy, OTP Bank”. Виводила на ринок тренд “Wow Detox”. Займалась піаром шоу-бізу, веду лекції в школі для шоу-менеджерів, НАУКМА, Advertising School.
І все ж моя пристрасть, моє натхнення, мій поклик – це пiap саме соціальних проектів.
Із останнього гучного: “Зробимо Україну Чистою 2016″.
Більше інформації та реєстрація для отримання посилання на трансляцію.