Пасажі, кав’ярні та базари: жінки і споживання у Львові поч. ХХ ст.

Завершено

Пасажі, кав’ярні та базари: жінки і споживання у Львові поч. ХХ ст.
Пасажі, кав’ярні та базари: жінки і споживання у Львові поч. ХХ ст.

Культура споживання є модерним явищем, яке поширилося у Європі з кінця XVIII століття і посутньо змінила поведінку людей і простір європейських міст. Львів початку ХХ століття власне був таким модерним містом, сповненим ринків, кав’ярень, цукерень, крамниць і пасажів, які пропонували нові можливості для соціалізації. Жіноцтво у цьому новому світі споживання стало важливою темою публічних дискусій: вважалося, що саме міська жінка є головним об’єктом нових рекламних технологій.

Як функціонували традиційні гендерні ролі у контексті нових практик та досвідів споживацтва? Які простори були «чоловічими», а які «жіночими»? Як змінювалися неписані правила використання цих просторів? Чи могла жінка бути невидимою в пасажах та на вулицях Львова? Преса та спогади про місто початку XX століття пропонують багатий матеріал, який дозволяє глянути на місто під незвичним кутом зору.

Запрошуємо на онлайн-лекцію Владислави Москалець «Пасажі, кав’ярні та базари: жінки і простори споживання у Львові на початку ХХ ст.», що є частиною лекційної програми «Гендерні виміри просторів модерності».

Перегляд лекції і обговорення проходитиме онлайн на платформі Zoom. Подія також буде доступна на Youtube за посиланням.

Щоб долучитись до події через Zoom та отримати нагадування з лінком на трансляцію, будь ласка, зареєструйтеся за посиланням.

Подія у Facebook

Серія онлайн-лекцій та дискусій «Гендерні виміри просторів модерності» організовують Центр міської історії та Українська асоціація дослідниць жіночої історії за підтримки Фонду ім. Гайнріха Бьолля, Бюро Київ — Україна.