Перший україно-чеський БарКемп

Початок: 23.11.2015 о 09:00
Закінчення: 24.11.2015 о 17:00
Адреса: Херсон, Україна

NESEHNUTÍ Brno E-mail: [email protected]

Завершено

cropped-barcamp-logo-final-e1445293538243
Перший україно-чеський БарКемп

БарКемп Херсон 2015 – громадянське суспільство і незалежна журналістика.
Де: Херсон
Коли: 23 листопада (з 9:00) – 24 листопада (до 17:00)

Для кого: співробітники, активісти, волонтери неурядових організацій, незалежні журналісти, представники донорів.

Баркемп Херсон 2015 відбудеться 23-го (з 9:00) та 24-го (до 17:00) листопада в м. Херсон. Мета даного заходу – підтримати, допомогти, надихнути і надати можливість людям з України та Чеської Республіки поділитися один з одним гарним і поганим досвідом у галузі громадянського активізму, планування та проведення громадських кампаній, а також у сфері незалежної журналістики, прав жінок та екологічних ініціатив. У заході візьмуть участь переважно представники некомерційних організацій, громадських ініціатив, університетів і незалежних ЗМІ. Баркемп проводить організація «NESEHNUTÍ» в рамках програми «Шлях ініціативи»: http://ru.cestainiciativy.cz/, в рамках Програми трансформаційного співпраці Міністерства іноземними справ Чеської Республіки.

Що таке БарКемп?
Коротко БарКемп можна охарактеризувати як відкриті спільні заходи у вигляді майстер-класів, організаторами яких є самі учасники. В основному, це відкриті дискусії, презентації цікавих проектів, програм, ініціатив, обмін інформацією та досвідом. Протягом усього БарКемпу будуть проходити паралельно два майстер-класи/дві лекції в невеликих групах (для кращої комунікації). Суть БарКемпу не тільки в лекціях і презентаціях. Тут ви зможете проявити свою активність і знайти натхнення.

Частину програми підготують організатори (виступлять лектори з України та Чеської Республіки), а частина програми – передбачена для виступів зацікавлених у цьому учасників БарКемпу (шукайте заявку нижче). Винагорода за виступ складе 35O гривень.
Більш детальну інформацію ви можете знайти, наприклад, тут: http://en.wikipedia.org/wiki/BarCamp або https://uk.wikipedia.org/wiki/BarCamp.

NESEHNUTÍ оплачують учасникам дорогу, проживання, вегетаріанське харчування протягом всього БарКемпу. Частиною БарКемпу також буде спільна вечірка на завершення першого дня, буде приготоване невелике частування для учасників.

Захід відбуватиметься російською мовою з послідовним перекладом (чеська-російська і навпаки).

Заявку можна знайти тут - http://goo.gl/forms/BhhEFo7Eyp
Надсилайте свої заявки, будь ласка, не пізніше 2-го листопада 2015.

Всі апліканти будуть поінформовані про результати не пізніше 11-го листопада 2015.
Ми поінформуємо вас більш детально про програму та проживання після отримання від Вас заповненої заявки.

На сьогоднішній день підтвердили свою участь у програмі:

Йозеф Шлерка (1974 р.н.) – театрознавець з незакінченою освітою і естетик із закінченою, докторант інформаційних наук, керівник дослідницьких проектів в «Socialbakers», завідувач Кафедри нових медіа в Карловому університеті. Всі його інтереси перетинаються в одній точці – символічний аналіз. Шлерка досліджує способи, як людина може жити символами, і як можна аналізувати цей світ, і демонструє це як у своїх семіотичних текстах, так і в розробках аналітичних інструментів. Тому зараз його увага сфокусована на комп’ютерному аналізі природної мови і різноманітних аспектах соціальних медіа. Крім наукової роботи він є також одним із засновників журналу іноземної перекладної літератури «Плав», один з організаторів Фестивалю чеської мови «Шрамкова Соботка».
Лауреат престижної премії «Кришталева лупа» 2014 р категорії Інтернет-особистість року Чехії.

Анотація лекції
Інтернет дозволяє активізувати старі форми громадянського активізму, які знову ожили вже в нових умовах. Часто зараз знову можна проводити довгострокові кампанії з мінімальними витратами ресурсів. Так на перший план виходить нова форма троллінгу як мистецтво політичного протесту. Троллінг – це витончений і цілеспрямований метод, як залишити людину в дурнях. Троллінг – це зовсім не означає, що потрібно когось обкласти лайками або на нього кричати. Принаймні, так написано в Urban Dictionary :-). На лекції ви дізнаєтесь, як використовувати для протесту навіть назву вашої wi-fi мережі.

Ярослав Валюх (1979 г.) вже більше п’яти років бере активну участь у різних проектах в області соціальних інновацій, цивільних кампаній і сучасних комунікативних стратегій. Проводить консультації та тренінги для різних громадських ініціатив та активістів по всьому світу. У недавньому минулому очолював державну кампанію Уряду Чеської Республіки проти насильства на ґрунті ненависті. Ярослав тісно співпрацює з організацією, що сприяє розвиткові ЗМІ, – Transitions Online. Є співзасновником і членом Ради директорів в Standby Task Force – онлайн-співтоваристві волонтерів, які займаються системами картографування реального часу.

Анотація лекції
Три необхідних кроки для проведення успішної кампанії в соціальних мережах
Створити Facebook-сторінку або акаунт у Twitter під силу й дитині. Але як досягти того, щоб цей аккаунт жив? Як не тільки зібрати фанатів сторінки, але й досягти їх активності на цій сторінці, мотивувати до подальших дій? У своїй лекції я на практичних прикладах продемонструю Вам три головні умови успішної комунікації в соціальних мережах при проведенні вашої (і не тільки) кампанії.

Петр Махалек (1976 р.н.). Співробітник «NESEHNUTÍ», активний учасник проектів організації в рамках програми «Шлях ініціативи» з підтримки громадських ініціатив і незалежних журналістів в Україні. Працював в русі «DUHA» («Веселка» – друзі чеської землі), найбільшій екологічній організації, яку в 2007-2012 і очолював. Зараз займає пост помічника голови районної адміністрації району Жабовржескі міста Брно, а також викладає на Факультеті соціальних наук в Масаріковому університеті. Викладає і консультує також різні некомерційні організації з Чеської Республіки та інших країн, в першу чергу, з країн колишнього СРСР. У минулому брав участь у кількох місіях спостерігачів на виборах в Білорусії, Азербайджані та Грузії.

Анотація лекції
Окремі фази комунікації громадянських кампаній, або Від проблеми до вирішення
Що є ключовим у реалізації громадянської кампанії? Цілеспрямовано вести комунікацію з громадськістю та цільовими групами, мотивуючи їх до дій. Комунікація на початку і під час всієї кампанії повинна бути не випадковою і спонтанною, а добре стратегічно продуманою та спланованою. Ви дізнаєтеся про основні фази комунікації під час реалізації кампанії, а також як і чому вони пов’язані між собою.