Особливості податкового та фінансового менеджменту неприбуткових організацій у 2020 році – тема нового антикризового вебінару #socialbusinessinua в межах проєкту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за підтримки Європейського Союзу.
Захід відбудеться у формі відеотрансляції у фейсбук-події. У коментарях учасники можуть залишати запитання експерту, пріоритет на відповідь матимуть ті, хто поставив запитання першими. Згодом буде можливість переглянути запис і отримати презентацію.
Питання, які висвітлюватимуться під час вебінару
Законодавство про COVID -19 та реєстрація платником ПДВ. Що спільного? Сервісні контракти, у т.ч. з донорами, оплата послуг нерезидентам: коли виникає обов’язок сплати ПДВ. Шукаємо ризики.
Звітність отримувачів – фізичних осіб благодійної допомоги за підсумками 2020. Хто подає та за яких умов.
Податкові знижки для благодійників-фізичних та юридичних осіб, зміни в оподаткуванні благодійної допомоги. Оновлені правила звітування з ПДФО.
Отримання статусу неприбутковості за новими правилами.
«Готуй сани влітку»: що треба зробити зараз, щоб гарно скласти річну фінансову звітність.
Мета вебінару -
проаналізувати останні законодавчі зміни, внесені Законом України № 466-IX та законодавством про COVID -19;
надати консультації щодо складання податкової звітності з надання благодійної допомоги;
надати консультаційні роз’яснення щодо покращення стану бухгалтерського обліку.
Тренерка – Юлія Кірсанова, аудитор, сертифікований податковий консультант, сертифікований бухгалтер в системі міжнародних стандартів обліку та звітності, головний бухгалтер з 20-ти річним досвідом роботи в неприбуткових організаціях.
Ставте позначку “Йду” тут: https://www.facebook.com/events/1286527215045865/