2 червня 2016 року (з 10:00 до 13:00) Український форум благодійників в рамках програми «НА, ВЧИСЬ» проводить peer learning зустріч «Проведення благодійних аукціонів: досвід практиків».
Благодійні аукціони – популярний інструмент збору благодійних пожертв. Підготовка благодійного аукціону – доволі складний процес, але його успішне проведення може стати яскравою та корисною подією, особливо за умови «вдалого» розпродажу. Про тонкощі та нюанси організації цих заходів – дізнаємось від практиків.
Мета заходу: проаналізувати досвід проведення аукціонів з метою збору пожертв на благодійні цілі.
Основні питання, що будуть порушуватися під час peer learning event
Аукціони як інструменти фандрейзингу: в яких випадках працює даний інструмент, за яким принципом обираються кейси, на користь яких збираються благодійні пожертви?
Особливості різних видів аукціону: «тихий» та «живий» аукціони, онлайн аукціон.
Підготовка аукціону: з чого починати підготовку заходу – вибір та оформлення лотів, вибір приміщення; правила аукціону, комітет з проведення аукціону.
Потенційні учасники аукціону: залучення відомих/цікавих осіб, їх мотивування для участі; запрошення потенційних «покупців» (як скласти перелік, знайти контакти та надіслати запрошення).
Реклама аукціону: де краще анонсувати захід, яким чином просувати інформацію серед зацікавлених осіб, які ресурси необхідні для дієвої реклами.
Бюджет: з яких витрат складається бюджет заходу, залучення спонсорів та партнерів.
Звіт за результатами проведення: формат звіту, кому важливо відзвітувати, яким чином звітувати.
Власним досвідом поділяться:
Кіровоградський художній музей – про щорічний Великодній аукціон.
Благодійна фундація «Відкриті серця України» та готель Hilton Kyiv про Благодійні аукціони Hilton Kyiv, в підтримку Центру дитячої кардіології та кардіохірургії.
Український католицький університет – про традиційні тихі аукціони.
Благодійний фонд «Заради дітей України» – про благодійний онлайн аукціон побачень.
Захід буде корисним:
• керівникам, менеджерам, координаторам проектів/програм, спеціалістам з фандрейзингу благодійних фондів та організацій;
• співробітникам бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм;
• приватним благодійникам та всім, хто працює з широкою аудиторією користувачів та хоче підвищити власну ефективність.
Місце проведення буде повідомлене зареєстрованим учасникам додатково.
Реєстрація
Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 12:00 1 червня.
Умови участі у заході:
Члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації – участь безкоштовна; кожна наступна особа – реєстраційний внесок 100,00 грн.
Не члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації – 200,00 грн.; кожна наступна особа – реєстраційний внесок 100,00 грн.
Оплата реєстраційного внеску:
Безготівковим переказом
Благодійна організація «Український форум благодійників»,
м. Київ, вул. Артема, 46;
Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26000100748;
ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805.
Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність.
Оплата має надійти до початку тренінгу
Або готівкою
2 червня 2016 року під час peer learning зустрічі.