Реалії реформування системи: досвід Одеси

Початок: 20.01.2016 о 16:00
Закінчення: 20.01.2016 о 18:00
Адреса: вул. Пимоненка 6, Київ, Україна
Місце: Американський дім

Завершено

чч
Реалії реформування системи: досвід Одеси

У травні 2015 року на посаду голови Одеської ОДА призначили екс-президента Міхеіла Саакашвілі, який згодом запустив пілотний проект відбору на конкурсних засадах голів районних держадміністрацій. Більшість з новообраних ніколи не працювали в органах влади. Це успішні юристи, економісти, представники неурядових організацій.

Саме новообрана команда взялась за розробку та адвокатування впровадження законопроектів «Одеського пакету реформ», який включає реформу державної служби, трудових відносин, спрощення системи надання адміністративних послуг, дерегуляцію, бізнеслібералізацію, прозору приватизацію, реформу податкової і митної служб, а також запровадження системи електронних закупівель.

Протягом останніх місяців лунало безліч схвалень, критики та пліток про Одеських реформаторів.

Що ж насправді відбувається? Які реформи вдалося запустити, а які – ні? З якими перешкодами зіштовхнулася команда реформаторів? Який вихід і чи існує він? Чи не розчарувалися у системі? Як і чи залучена громадськість до процесу розвитку та вдосконалення законодавства?

Спікери:

Любов Шипович, радник Голови Одеської обласної державної адміністрації
Арсен Жумаділов, голова Біляївської районної державної адміністрації
Юлія Марушевська, керівник Одеської митниці:
Соломія Бобровська, в.о. заступника Голови Одеської обласної державної адміністрації
Олесь Вітряний, голова Балтської районної державної адміністрації

Запрошуємо вас на дискусію, щоб поставити питання та обговорити досвід Одеси, який буде корисний для успішного реформування в інших регіонах.

Вхід вільний. Щоб потрапити у будівлю Американського дому, при собі обов’язково мати паспорт, студентський чи посвідчення водія.
Також подія буде транслюватися наживо.
Питання прийматимуться і від онлайн-аудиторії. Для того, щоб долучитися до події в режимі вебінару, натисніть на посиланняhttp://bit.ly/1mXWwO5 за 30 хвилин до початку події і слідкуйте за вказівками на екрані.