У 2018 році відбулись зміни в порядку ведення кадрового діловодства, правилах заповнення звітів по Єдиному соціальному внеску, оновлення інструкції з ЄСВ, зміни до порядку формування особових справ тощо.
Контролюючі органи почали здійснювати перевірки, в тому числі і неприбуткових організацій. Штрафні санкції за порушення дуже суттєві і тому кожна організація зацікавлена в тому, щоб її кадрові справи велись в рамках діючого законодавства.
Вас цікавлять питання про зміни в порядку ведення кадрового діловодства для Вашої неприбуткової організації? Аудиторська компанія CompasGroup запрошує 23 листопада 2018 року на семінар для неприбуткових організацій, після якого у Вас не залишиться більше питань відносно трудових відносин у НУО.
Програма семінару
- Керівні органи, їх права та обов’язки в статутних документах НПО.
- Штатний розпис та назви посад, хто затверджує та як формується.
- Зміни в кадровому діловодстві від липня 2018 року (Заступники, виконуючі обов’язки, використання класифікатора при розширених назвах посад, неіснуючі посади, ранги – професіонали, фахівці, робітники).
- Право підпису: керівник, підписант, внутрішній первинний документообіг.
- Керівні органи на волонтерських засадах.
- Зовнішні та внутрішні сумісники.
- Співробітники на виконання проекту, кого маєте право звільняти після закінчення
- Посадові інструкції, як вірно розробляти та законодавчі правила.
- Особова справа, графік відпусток, договори конфіденційності.
- Колективні договори – чи повинні бути?
- Цивільно правові угоди та договори з ФОП.
- Відпустки та соціальні виплати: кому, коли і скільки?
- Відрядження, правила оформлення та мінімальні гарантії.
- Індексація заробітної плати та порядок виплати.
- Особи з інвалідністю та квоти на працевлаштування осіб передпенсійного віку.
- Волонтери, стажери, інтерни в діяльності НПО
- Інші питання на запити учасників.
Час проведення: 10:00-17.00
Вартість участі: 1700 грн
Реєстрація на участь тут.
Експерт – консультант: Лариса Шкурка – керуючий партнер Аудиторсько-консалтингової групи “Компас”, провідний аудитор фірми (Сертифікат серії А), консультант з податкового та фінансового планування і організаційного розвитку, бізнес тренер. Володар Сертифікату фахівця лізингового бізнесу. Сертифікат випускається спільно Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Член правління ГО «Спілка Сертифікованих спеціалістів лізингу».
Володар сертифікату COST AND MANAGEMENT ACCOUNTING, Міжнародної асоціації бухгалтерів (International Association of Book-keepers), Великобританія.
Більше 15 років співпрацює як консультант та аудитор з компаніями нерезидентами, представництвами нерезидентами, як постійними, так і представництвами міжнародних неприбуткових організацій, проектами міжнародної технічної допомоги, має досвід розробки та впровадження адміністративних та управлінських процедур для організацій некомерційного сектора, впровадження програм організаційного розвитку. Консультант з проектного управління та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях, підприємствах малого та середнього бізнесу, соціального підприємництва. Співавтор книги “Керівництво по лізингу”. Написання книги профінансовано проектом USAD “Ініціатива сприяння кредитуванню”. Автор статей в журналі “Дебет – Кредит”, «Фінансовий директор», консультаційних матеріалів на www.prostir.ua.