Твій проект веде акаунти у соцмережах, але від них не відчувається очікуваного ефекту? (До речі, хороше питання: а якого ефекту взагалі треба очікувати?) Цей тренінг допоможе тобі систематизувати та отримати знання для налагодження ефективної роботи!
Для кого? Для тих, хто хоче налагодити ефективну роботу в соцмережах: для комунікаційників та SMM-ників громадських організацій, соціальних ініціатив та проектів.
Про що поговоримо?
- Як перейти від ведення акаунтів до комплексного досягнення цілей?
- Чим допоможе стратегія ведення соцмереж?
- Які цілі та завдання можуть бути досягнуті, які ні?
- Як знаходити свою цільову аудиторію?
- Навіщо потрібен Tone of voice та що це таке?
Хто розповідатиме? Victoria Potolokova у “Дивовижних” невпинно розбудовує відносини із медіа та Insta-спільнотою, креативить у соцмережах, працює над комунікаційними та SMM-стратегіями.
Тривалість – 2 години, вартість навчання – 450 грн. Раннім пташкам (до 25 січня включно) – 400 грн.
Для участі достатньо заповнити цю анкетку: http://bit.ly/2RZwLQZ
та перерахувати оплату за вказаними у ній реквізитами протягом 48 годин. Це легко робиться за допомогою Приват24
Кількість місць обмежена, коли вони заповнюються – реєстрація закривається.
Час: 5 лютого, 19.00. Місце: центр Києва, м. “Льва Толстого”, повідомимо точну координату письмом у відповідь на надісланий прінтскрін оплати.
Відвідуючи тренінг, ти прокачуєш власні можливості, а також долучаєшся до дивовижного соціального підприємництва: залучені кошти будуть спрямовані на організаційний розвиток “Дивовижних”.