SMM для некомерційних проектів: як досягати цілей

Початок: 05.02.2019 о 19:00
Закінчення: 05.02.2019 о 21:00
Адреса: Київ,
Місце: уточнюється

Завершено

50458269_488048534933795_1300063076963319808_n
SMM для некомерційних проектів: як досягати цілей

Твій проект веде акаунти у соцмережах, але від них не відчувається очікуваного ефекту? (До речі, хороше питання: а якого ефекту взагалі треба очікувати?) Цей тренінг допоможе тобі систематизувати та отримати знання для налагодження ефективної роботи!

Для кого? Для тих, хто хоче налагодити ефективну роботу в соцмережах: для комунікаційників та SMM-ників громадських організацій, соціальних ініціатив та проектів.

Про що поговоримо?

  • Як перейти від ведення акаунтів до комплексного досягнення цілей?
  • Чим допоможе стратегія ведення соцмереж?
  • Які цілі та завдання можуть бути досягнуті, які ні?
  • Як знаходити свою цільову аудиторію?
  • Навіщо потрібен Tone of voice та що це таке?

Хто розповідатиме? Victoria Potolokova у “Дивовижних” невпинно розбудовує відносини із медіа та Insta-спільнотою, креативить у соцмережах, працює над комунікаційними та SMM-стратегіями.

Тривалість – 2 години, вартість навчання – 450 грн. Раннім пташкам (до 25 січня включно) – 400 грн.

Для участі достатньо заповнити цю анкетку: http://bit.ly/2RZwLQZ

та перерахувати оплату за вказаними у ній реквізитами протягом 48 годин. Це легко робиться за допомогою Приват24 :)

Кількість місць обмежена, коли вони заповнюються – реєстрація закривається.

Час: 5 лютого, 19.00. Місце: центр Києва, м. “Льва Толстого”, повідомимо точну координату письмом у відповідь на надісланий прінтскрін оплати.

Відвідуючи тренінг, ти прокачуєш власні можливості, а також долучаєшся до дивовижного соціального підприємництва: залучені кошти будуть спрямовані на організаційний розвиток “Дивовижних”.