3–4 листопада на студії Lightfield Production у Києві пройде social rave. Це новий формат фестивалю соцреклами Molodiya Festival, який пропонує 2 доби теорії і практики з комунікацій. Участь безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
«social rave – місце для колаборації громадських активістів та креаторів. Ми зберемо разом людей, які роблять притомні соціальні проекти і людей, які роблять притомні комунікації. Разом, з ранку до ночі, ми робитимемо соцрекламу», – пояснюють організатори.
48 годин учасники матимуть доступ до стокових відео на Depositphotos, монтажних майданчиків та простору студії. Паралельно проходитимуть нон-стоп лекції і воркшопи рекламістів, фахівців з комунікацій та проект-менеджерів, серед них: Гліб Петров (Madcats Agency), Юрій Марченко (Платформа), Олександр Смірнов (TABASCO), Ольга Ситник (Postmen), Владислав Грезєв (TEDxKyiv), Павло Ліневич (Dgbee), Євгенія Драч (фотограф, волонтерка), Владислав Волочай (Southwest concept büro, Katacult, Крутознавство), повний список спікерів – невдовзі на сторінці події.
Для учасників social rave буде нетворкінг із власниками соціально відповідального бізнесу, урядовцями та представниками фондів. Також пройде пітчинг для Міністерства інформаційної політики та презентація свіжої кампанії Програми розвитку ООН в Україні.
У фіналі події покажуть найкращі ролики Molodiya Festival та нагородять переможців. У позаконкурсній програмі – добірка кейсів від словенського фестивалю креативності Golden Drum.
«Ми вирішили створити цей майданчик для спільної роботи креаторів та активістів із двох причин: для того, щоб комунікації третього сектору перестали бути до смерті нудними; для того, щоб креатори частіше цікавилися соціальними процесами і долучалися до них», – каже співзасновниця Molodiya Festival Наталя Шевчук
Участь безкоштовна, попередня реєстрація обов’язкова.
Подія у фб: https://www.facebook.com/events/246260682748629/
Організатори: Molodiya Festival, Depositphotos та Lightfield.Productions.