ШОК! Невже ви досі вважаєте, що достатньо лише добре виконувати роботу аби бути цінною і забезпеченою людиною? А чому ж тоді хтось, менш працьовитий, і менш здібний отримує кращу посаду, цікавіший контракт, більший гонорар? Так отож….
Навколо нас завжди є ті, кого всі вважають проффі, експертами, яскравими везунчиками! Насправді, ці люди мають певну репутацію і особистий бренд. І тому вигідно виділяються з поміж інших. А сучасна психологія така, що більшість хоче співпрацювати, обслуговуватись або товаришувати з найкращими, а по суті з продвинутими брендами. Тож…
Як підвищити власну цінність?
10 кроків аби перетворити себе на бренд.
Інструменти Інстаграм та Фейсбук для брендінгу?
Як розмістити своє фото у соцмережах та зібрати море лайків?
Про це говоримо 21 лютого о 18:00 на спіч-практикумі “Як перетворити себе на бренд?”
Участь у заході безкоштовна при умові попередньої реєстрації. Організатори залишають за собою право відбору учасників за анкетами.
Спікерує у статусі спеціально запрошеного гостя
Anna Turapina – співвласниця ТМ і антисалону IND BEAUTY, модель, візажист, керівник програм Індустрія краси, блогер.
“Необхідно, щоб твої здібності і досвід були затребувані, а ти при цьому була відома для цільової аудиторії. Така комбінація, підкріплена медіа, публічністю, харизмою і дозволяє в кінцевому підсумку стати брендом. Потрібно бути на місці свого глядача, кожен день питати себе, чому я захочу зайти на цю сторінку інстаграм, чому я захочу виглядати саме так, прийти саме в цю студію…”
Модерує спіч-практикум та презентує 10 кроків для бренду
Руслан Анфилов – голова ради Фундації креативного бізнесу, фахівець з брендінгу, експерт ІПР.
“Найкращі ідеї тільки ті, що нереально круті…. Це має бути ВАУ-ефект! Люди захоплюються лише проектами, які збуджують уяву навіть у повсякденних речах. Квартальний звіт – із штучним інтелектом, дизайн щоденника – з об’ємними картинками, подорож на автомобілі – до Марсу! Саме так, як довів Ілон Маск і Тесла у космосі!”
Спікерує про успішні бренд-практики
Андрей Станиславский – виконавчий директор Європейська Молодіжна Ліга, фахівець з підприємництва, експерт ІПР
“Для того аби стати популярним – бренд має бути простим і зрозумілим. Те, що доводиться додатково роз’яснювати не стане вірусним контентом… Весь час перевіряйте на практиці, запитуйте людей”
Вітає від імені засновників та врученає премію ініціативи
Олена Хотенко – голова ради Інституту податкових реформ, бізнес-тренер
“Бренд повинен бути наповнений пристрастю. Свою роботу потрібно робити з любов’ю, модернізувати себе під мрію. Самовдосконалюватись щодня і старанно, до поки це не стане стилем життя”