18-20 жовтня відбудеться унікальна подія – стратегічна сесія у форматі Пошуку майбутнього: “Майбутнє сімейних молочних ферм в Україні”.
Її учасниками стануть обрані представники всіх зацікавлених сторін:
- інвесторів, донорів, фінансові установи;
- реальних та потенційних власників молочних ферм;
- представників молокопереробних підприємств;
- представників аграрного бізнесу;
- представників профільних органів державної влади та місцевого самоврядування;
- провайдерів інноваційних та технологічних освітніх рішень для розвитку сімейних молочних ферм.
Кожен з учасників зможе зробити свій внесок у розвиток громади, отримає корисні контакти, ознайомиться з унікальними кейсами у несподіваних форматах. Участь у події надасть можливість освоїти унікальний інструмент управління бізнесом і особистим життям.
Захід пройде у форматі Пошуку майбутнього. Це інноваційна соціальна технологія, спрямована на супровід організацій та спільнот у визначенні спільних цілей та комплексних рішень, на яких будується співпраця між багатьма зацікавленими сторонами. Під час Пошуку майбутнього різні зацікавлені сторони з відмінним досвідом, потребами, експертизою, інтересами та рівнем повноважень аналізують спільне минуле, досліджують теперішнє та планують проекти та дії задля бажаного майбутнього. Формат забезпечує взаємне навчання представників різних зацікавлених сторін та стимулює кооперацію та спільні дії.
Протягом трьох днів учасники:
- згадають спільний минулий досвід і все, що сформувало сьогоднішню ситуацію;
- дослідять тренди у молочній галузі;
- розроблять і поділяться власним баченням майбутнього;
- складуть покроковий план дій, де кожен зможе взяти на себе частину завдань та відповідальності, щоб отримати практичну користь;
- налагодять партнерства для майбутньої кооперації.
Місце, де відбуватиметься подія: відпочинковий комплекс “Хутір”, адреса: вул. Дубенська, 11б / 1, с. Велика Омеляна, Рівненський район, Рівненська область.
Детальніше про подію: http://futuresearch.works/fmf
Стежте за новинами на нашій сторінці facebook.
Контактні особи:
щодо організації заходу: Людмила Головчицька, [email protected], +380 (50) 339 24 23
щодо формату заходу: Тарас Тимчук, [email protected], +380 (67) 448 09 12
щодо логістики: Олена Синюк, [email protected], +380 (99) 918 73 33