Аудиторія та гроші – два ключові питання, над якими думає чи не кожен головний редактор сучасних медіа. Знайти свою аудиторію – не завжди означає почати заробляти. Водночас, якщо не знаєш власну аудиторію й не аналізуєш її поведінку, навряд чи почнеш заробляти в Інтернеті. В час багатоплатформеності та соціальних медіа можна отримати трафік, однак чи здатні редакції монетизувати цей трафік і сформувати на його основі лояльну аудиторію?
16-17 липня 2018 року (понеділок-вівторок) у Києві ГО “Інтерньюз-Україна” проведе дводенний тренінг для редакторів та власників медіа “Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа”
В програмі тренінгу:
- Побудова редакційної політики. Що і для кого ми пишемо?
- Що мають пам’ятати редакції у роботі зі своїм сайтом?
- Як навчитися розуміти та аналізувати потреби своєї аудиторії?
- Для чого потрібна веб-аналітика?
- Як аналітика допоможе організувати роботу редакції та виставити пріоритети?
- Як перетворювати відвідувачів сайту в читачів?
- Як використовувати аналітику для збільшення прибутку медіа?
В цих питаннях допоможуть розібратися медіа тренери:
- Віталій Мороз - керівник програм нових медіа в ГО “Інтерньюз-Україна”;
- Дмитро Тужанський – політичний оглядач, співзасновник онлайн-видання “Варош”;
- Тарас Ільків – керівник Digital-відділу в українській редакції “Радіо Свобода”;
- Павло Уваров – медіа експерт, співзасновник онлайн видання “Ногибоги”
Участь у тренінгу безкоштовна.
Для участі у тренінгу зареєструйтесь, будь ласка, за посиланням
http://bit.ly/Media_training до вівторка 10 липня 12:00. Кількість місць обмежена.
Організатори підтвердять вашу участь завчасно, учасників з регіонів забезпечать житлом та відшкодують витрати на проїзд.
Критерії відбору учасників тренінгу:
- обіймати редакторську посаду чи бути власником ЗМІ
- в редакції є онлайн-ресурс;
- редакція веде корпоративні акаунти в соціальних мережах (Facebook, YouTube)
- сайт видання користується Google Analytics
Перевага участі у тренінгу
По завершенню тренінгу учасникам буде запропоновано взяти участь у грантовому конкурсі, в результаті якого чотири редакції зможуть отримати:
- грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ;
- підтримку професійних менторів та медіа-експертів протягом реалізації гранту (до кінця 2018 року).
Грантовий проект з інформаційно-цифрового вдосконалення має бути спрямований на розробку спеціалізованого контенту для окремих сегментів аудиторії чи тематичного спец-проекту видання чи/та запуск суб-сервісу/спеціального додатку, які підвищать охоплення аудиторії, збільшать відвідуваність та читабельності медіа, покращать взаємодію з аудиторіями та/чи залучать нових рекламодавців тощо.
Тренінг для медіа “Боротьба за аудиторію й монетизація контенту в українських медіа” відбувається в рамках проекту “Розвиток українських медіа через аналіз аудиторії та контенту”. Проект реалізує ГО “Інтерньюз-Україна” за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support)
Додаткову інформацію Ви можете отримати у координатора проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту
[email protected] або за телефоном: 093 750 36 38.